**Frøken84** Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Trenger nye vintersko, et par som er fine å bruke når man er ute med barna .o.l.. helst noen som er litt kule
Mamma og LilleBolla:) Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Timberland skoene.. de høye! beste skoene jeg noen gang har kjøpt. Koster litt men for min del var de verd hver ei krone.. Gode å gå i og varme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå