Gå til innhold

noen som har erfaring med å ta ut spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør det mye etterpå?

Håper mange svarer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det gikk helt problemfritt for meg (hormonspiral)

Skrevet

nope var en befrielse.endelig etter 6mnd i helvete.

Skrevet

Gjorde det vondt å ta den ut?

For jeg synes det var veldig vondt å sette den inn.

Gruer meg sinnsykt til den dagen kommer....

Skrevet

Det gikk veldig kjappt og var mye mindre vondt enn å sette den inn (men ja, det var fortsatt litt vondt da). Blødde heller ikke noe særlig etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Jeg blødde ikke og det gjorde ikke vondt (men jeg syntes ikke den var vond å sette inn heller).

Skrevet

Jeg har tatt den ut to ganger. Første gang gikk det greit, men nå siste gang fikk han ikke tak i den, for den hadde glidd inn i livmorhulen. Det gjorde KJEMPEVONDT! Jeg følte meg virkelig som på en torturbenk, der jeg lå mens han prøvde med det ene lange, spisse, blankestålinstrumentet etter det andre, mens blodet dryppet.

OK, nå skremme rjeg kanskje noen, men som oftest finner jo legen den og kan dra den rett ut, og da gjør det ikke spesielt vondt.

Skrevet

Har nettopp tatt den ut, han fant den ikke med det samme til meg heller, men det gjorde ikke vondt i hele tatt. Jeg blødde bittebittelite, et truseinnlegg holdt. :-)

Skrevet

Hei, Jeg syns det var inn i h..... sinnsykt vondt å sette den inn, og gruet skikkelig for å ta den ut. Det var over på et blunk, kjente såvidt litt smerte, men gikk så fort over at jeg ikke rakk å summe meg engang :) Det var horonspiral

Skrevet

Jeg synes den var helt forferdelig å sette den inn, men å ta den ut var jo ikke noe å grue seg for. Jeg lå i stolen med beina alle veier, med sammenknepne øyne og spurte legen om han snart skulle ta den ut. Svaret var at han var ferdig, så jeg kunne bare kle på meg igjen! :D

Fikk en liten blødning ca to dager etterpå, det var et bind, og blødningen varte bare en dag.

Skrevet

d gikk kjempe fort, vondt men d gikk fort. blødde litt i 1 dag. d var kobberspiral:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...