Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Fikk litt over 6000 inn på konto i går, men hvorfor? Har vert sykemeldt en mnd, og fikk 3000 mindre i lønn enn hva jeg pleier. Trodde det var fordi jeg ikke får betalt for helgetillegg og andre tillegg. Kan det være noe med det?? Eller feriepenger??? Skjønenr ingenting! Ikke det at jeg klager, alltid kjekt med uventa tusenlapper på konto
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Ring og spør. Er det penger de har feilutbetalt, så ha de sin fulle rett til å kreve de tilbake og da er det ikke kjekt med uventede tusenlapper på konto...:-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Da ringer du NAV for å høre hva det er. Kjedelig om det har skjedd en feil og du må betale dem tilbake, men det er bedre å forhøre seg slik at du kan gjøre det med en gang
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Du får kun grunnlønn av nav så tillegg og div mister du desverre.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Oi! Ja da tror jeg skal ringe! Vil ikke fp rekning fra nav på 6000!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Etter 6 ukers sykemelding skal man levere et skjema over noe aktivitetsgreier. Når jeg ikke gjorde det så stoppa de utbetalinga mi etter de 6 ukene. Men det står tydelig på sykemeldinga di om du er aktuelt for dette eller ikke (i de to rammen med JA eller NEI, der sykemeldingens lengde står).. Prøv å spør om deter dette som er problemet..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Lurt Og så slipper du å lure på hvor de kommer fra og hva det er. Og når det viser seg at det stemmer (for det gjør det sikkert) så kan du bruke / spare dem med god samvittighet 13:07
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Trenger jo pengene da Skal jo kjøpe masse babyutstyr nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå