Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Er i uke 26 og venter ei lita jente denne gangen Har derfor ingen klær til hun:p mangler også vogn og stellebord!! Når begynner dere å handle inn til babyen ??
Ungmammamia Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Handlet inn litt klær og sengesett da vi var i London, da var jeg i uke 24-25. Barnevogn kjøpte vi 2 uker etter det og seng fikk vi til jul av bestemormor:) Andre småting venter jeg en stund til tenke jeg.. Dett er min første
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 kjenner jeg meg selv rett, så blir det stresshandling mens jeg har rier tenker jeg dette er min anadre, så jeg har jo masse av utstyret, men har gutt fra før så, og dette er jente =)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er snart 21 uker å har begynt å¨handlet inn en del klær..;p Har en gutt fra før å typen min har en jente fra før.. å nå venter vi en jente, så er litt ekstra stas for meg å handle inn masse rosa nå vogn skal jeg kjøpe i April og Seng ellers har vi det meste =)
Knøtte85 Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er bare 18+5, venter gutt. Har allerede funnet frem det han kan bruke etter søsteren sin, begynt på handleliste til de første klærne, funnet fram bæreselen, og laget handleliste generelt. Kjøper ikke vogn, bilsete, seng, før om en stund. Men syns ikke man kan begynne for tidlig, etter man vet om det er gutt eller jente! =)
K ♥ tærten Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er bare i uke 14 og har kjøpt bilstol og et sett med klær. Syntes det var greit å vente med shopping til etter de 12 første ukene, men dette er vår første og det er både koselig og økonomisk greit å spre innkjøpene litt utover. Noe er jo greit å vente med til man vet om det er gutt eller jente, men sånn ellers syntes jeg man kan kjøpe det man trenger når man ønsker. Man har ingen garantier for at det går bra uansett hvor langt man er på vei...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er i uke 20 nå og har handlet en del klær allerede, har det jeg trenger og litt til av bodyer og pysjamaser i str 50-56 hvertfall, pluss en bukse, en t-skjorte, tre strømpebukser, 6 gulpekluter, 4 siklesmekker, helseteppe. Vugge har jeg. Vogn, bilsete og stellebord har vi så og si bestemt oss for hva vi vil ha hvertfall, men stresser ikke med å få det i hus. Liker å pusle med sånne ting nå jeg, gleder meg så masse!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Jeg er 27+3 med nr.2. Har ikke begynt handlingen enda, men følger på finn.no etter brukt kombivogn da jeg solgte den forrige. Klær får h*n nok av etter søskenbarna sine, så jeg regner ikke med å handle inn for mye for etter fødselen. Men så har jeg både stellekomode, badebalje og det mest elementære jeg trenger. Med nr.1 begynte jeg handlinga da jeg gikk ut i permisjon. Men jeg hadde kjøpt bilstol i ca uke 24 på tilbud hos Reflex og vogn brukt av svigerinna mi i ca uke 30.
iok med sønn <3 Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har bare sett, men ikke kjøpt... ÅÅÅhh det er så mye sjønt av tøy <3 ahhh.. *sukk* Tenkte jeg skulle vente litt enda, skal snart til paris, å da kan det hende jeg kjøper noe, men uka etter skal jeg på ordinær UL da Jeg vet jo at barnet har det bra, siden jeg er på UL hver tirsdag for å følge opp pga medesinske årsaker, så da er det liksom greit å kanskje kjøpe noe søtt i et anna land Jaja.. etter det blir det nok litt her å der tenker jeg. Fordele det litt, slik at det ikke blir alt på en lønning liksom Men det skal bli kjekt! Det er vår første
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Jeg går inn i min 16. uke i morra, og jeg har begynt i d små å handle inn litt tøy til den lille Vogn,bilstol, stellebord og sånn har jeg fra før av da jeg venter min 3. Og siden vi ikke vil vite å d er så handler vi i nøytrale farger Men er vel ikke nødvendigå begynne å tenke på å handle inn før man nærmer seg fødsel føler jeg Handla ikke noe før yngte gutten kom, men så kom han mye for tidlig og veldig uventet, så rakk d ikke hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå