Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har til nå i svangerskapet hatt veldig liten sexlyst og vi har derfor hatt lite sex siste mnd. 1-2 ganger i uken. Han klagde veldig mye i begynnelsen, fordi han hadde hørt at gravide damer fikk økt sexlyst osv. Puss at vi hadde sex ganske ofte før jeg ble gravid. Jeg er nå gravid i uke 34 og har plutselig fått sexlysten tilbake. Men det er bare et problem. Samboeren min er ikke lenger interessert i å ha sex med meg. Han tar aldri initiativ lenger og når jeg legger opp til sex snakker han det bare vekk. Virker som om alle lystene han hadde før bare er forsvunnet. Han klager på at magen er i veien og at han er blitt vant til å ikke ha så mye sex. Og han sier at han gleder seg til ungen kommer ut, sånn at kroppen min blir normal igjen. Magen gjør at sexen blir noe begrenset, men vi har da enda noen stillinger som fungerer. Å bli avvist gang på gang gjør noe med selvtilliten min og i stede for å føle meg rund og fin med magen så føler jeg meg som en hvalross som bare er i veien. Er det bare jeg som overreagerer, eller har jeg rett til å være lei meg for at han ikke tenner på meg lenger?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Jeg skjønner at du er frustrert og lei deg, men vi kan jo snu på det; Hva tror du det gjorde med selvtilliten HANS da du avviste ham?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 skal vi tro på mange damer her, så får du bare innfinne deg i at han ikke har lyst. Og godta det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Husk at heller ikke du tente på sex med han en periode. Kanskje det gjorde noe med hans selvtillitt at du plutselig ikke ville ha sex med han lenger da du ble gravid ..? Eller kanskje han får helt prestasjonsangsnå når du vil ha han igjent? Han kan være redd for å skade barnet, selv om det ikke er en reell fare. Eller at han syns det er ekkelt å tenke på at babyen hans ligger i umiddelbar nærhet..? Vet om flere gutter som trakk seg helt unna etter de fikk vite kjønnet på barnet, se ul osv.. Du må hvertfall snakke med han om det, kommer ikke utenom det.. Og ikke tenk at han ikke tenner på deg lenger osv. Du er sikkert helt nydelig med gravidmagen din:) Er nok heller noen sperrer i hans hode som stopper han, som dere må finne ut av, eller holde ut med noen uker til.. Du kan jo fortelle han at det kan bli mer sex nå de siste ukene før fødsel, som hele det første året etter fødsel! Kanskje det gir han en vekker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå