Gå til innhold

Luksusproblem.. huset fullt av god mat og godis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet; jeg spiser og spiser og spiser.. Er ikke sunt for meg å gå hjemme. Jeg raner skapene hver dag og det hadde jo vært greit om jeg ikke hadde funnet både kjøpt og hjemmelaget italiensk sjokolade (oh my.. nam), deilig spekeskinke fra svigers, rosiner, potetgull, knekkebrød med alt fra nugatti til avokado på, frukt osv..

På toppen av alt skal jeg på kino i kveld og gasse i meg enda mer godis..

Det er bare å kalle meg tjukkebollafeita.. jeg eier ikke selvkontroll..

Lurer kanskje på om jeg kan skylde på spiralen, for i høst kunne jeg overleve dagen med kun frokost og noen glass vann.. jeg glemte rett og slett å spise for jeg var ikke sulten, nå skulle man tro jeg feta meg opp for å gå grønland på langs og tilbake igjen..

ta deg sammen da rampen..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontroll, nei der sier du har spist sjokolade hver dag i det siste, hektet på den nye hvite stratosen, herregud så godt :-)

Heldig som har så mye god mat i hus da, nyt det du :-)

Skrevet

Vet hva du snakker om....

Jeg har kontroll nå, men en gang det var veldig ille, tok jeg rett og slett og kastet all den usunne maten i søpla. HVis du ikke har den i hus blir det vanskeligere å gå og småspise hele tiden. Kjøp inn litt sunnere greier, så kan du gomle på det i stedet.

Skrevet

Du har så rett Queen..

Og når vi har fått i oss det vi har nå, så skal vi prøve på det.

Vi reiser endel til Italia for å besøke venner og familie og kjøper alltid med mat hjem derfra, da mannen i huset ikke er så begeistra for "norsk" mat, og da blir det gjerne med noe usunne greier også. Som sjokoladen feks.. og vi kan jo ikke hive hjemmelaget sjokolade som vi har fått i gave, da blør hjertet mitt :(

Det er nok selvkontrollen jeg må styre i rett retning..

Får prøve fra nå av.. Kun vann til mannen kommer hjem.. et lite skritt for alle andre, et stort ett for meg :)

Skrevet

Jeg kan ikke ha godis i hus når jeg går hjemme, og det går slik med eller uten spiral:) Nå får jeg bare "lov" til å spise når barna spiser + kaffi og min daglie rasjon mørk sjokolade når de sover andre gang.

Skrevet

hm, fin regel. Kan prøve meg på den :)

Takk erteposen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...