Gå til innhold

topp da i går...sove dag i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går hadde jeg masse energi... Ryddet og ordnet i huset hele dagen, var i svømmehallen med jentene og i det heletatt hadde en mer normal dag enn på lenge....men så gikk luften ut og i dag er den totale "ligg langflat dagen"...blir litt engstelig av dette, enn om jeg har en fin dag dagen før fødselen starter...da blir det lite krefter igjen til vondter og pressing...

Håper dessuten overskuddet kommer fort tilbake når lillebror kommer ut av magen, skal bli godt å slippe unna disse "ligge langflat dagene":-).

Er det flere der ute som er helt fri for normalt overskudd nå på slutten? Jeg hadde det ikke slik i de to forrige svangerskapene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvordan det var i forrige sv.skap, men i dette er jeg også veldig sånn!! En dag fyker jeg opp og ned trappene og er full av energi - da utnytter jeg det og får gjort masse. En annen dag kan det føles som jeg har fått utmattelses syndrom - da har jeg bare lyst til å slappe av og orker ingenting. Det er nok normalt nå mot slutten, tror vi bare må lytte til kroppens signal. Hviledagene er der nok for å samle krefter til fødsel og tiden etter, den dagen vi skal føde tror jeg kroppen er klar og full av energi - jeg HÅPER det!!

Jeg tenkte som deg her om dagen da jeg var så slapp at jeg var deprimert - hvordan skal jeg få energi til fødsel og en baby..., men prøver å tenke at kroppen helt sikkert ordner opp og innstiller seg på det som skal skje;)

Lykke til!!

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

Kjenner meg godt igjen, men har nesten bare slike ligge-langflat-dager. Det er ikke gøy:( Hadde nesten to dager med overskudd i helgen (og gikk også med barna i svømmehallen;)) og følte meg mer normal enn jeg har gjort siden august. Det var deilig! Har ikke hatt det på denne måten i mine andre svangerskap, så ble tatt litt "på senga" av hvordan det har vært i dette;) Godt det ikke er mange uker igjen!

Skrevet

Off ja dette svangerskapet har jeg stort sett ligget horisontalt, og de få dagene med overskudd og energi er deilige for da husker jeg hvordan jeg normalt fungerer:-).

Akkurat nå gleder jeg meg mest av alt til å få kroppen min tilbake:-).

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er alene. Jeg er sykemeldt og har derfor dagene fri når snuppa er i bhg. Men jeg orker jo ingenting!!! Det er spesielt de siste par ukene som har vært sånn, og jeg er bare i uke 32 enda. I går ble jeg nesten redd, lurte på om det var en depresjon på gang siden jeg ikke orker noe...men det tror jeg da ikke, jeg har det jo helt fint utenom slappheten.

Jeg tror jeg skal prøve å la være å sove så mye på dagene, jeg blir bare susete og svimmel av det. Kanskje tillate meg et par timer etter at jeg har levert snuppa, men ikke mer. Heller prøve å porsjonere ut energien.

Men dere som er fødeklar og nær termin, dere skal bare unne dere disse hviledagene, samle krefter og kose dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...