Gå til innhold

2 cm åpning og venter spent på fortsettelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag på kontroll. Har de siste dagene hatt mye vonde kynnere/rier, så jeg ønsket at hun skulle sjekke om noe hadde skjedd "inni der". :) Jeg hadde 2 cm åpning og slimproppen gikk under undersøkelsen! Skrekkblandet fryd kjenner jeg.. Hun sa at nå kan ting skje når som helst. Etter kontrollen i dag, har jeg hatt flere kynnere eller rier eller hva det nå er (de begynner å bli ganske vonde iallefall). Men de er dessverre ikke regelmessige ennå. Er så spent på når denne lille karen har tenkt seg ut!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende:-), blir ganske missunelig...håper det tar seg opp og du får ut den lille snart:-).

Lykke til!

Skrevet

Ååå, spennende!!! =D

Skrevet

Spennende! Her er det også 2 cm åpning, så fikk vite at jeg like gjerne kunne føde i dag (som var mandag) som om to uker. Håper i grunnen det skjer snart, for disse maseriene er slitsomme!

*Krysser fingre for oss begge*

Skrevet

Så spennende:-D

Masse lykke til:-D

Skrevet

Tusen takk, jenter! Har ikke skjedd så mye spennende dessverre... Men har endel vonde tak som sitter skikkelig i korsryggen. Er bare ikke ofte nok og regelmessig nok ennå. Håpe kroppen skynder seg litt snart, for dette er slitsomt..

Lykke til til dere andre også! Snart har vi babyene våre her :-)

Skrevet

Har hatt 2 cm åpning i 3uker nå og vonde kynnere som varer i timesvis om natten i ca 6 uker.10 dager til termin så her har disse modningstegnene ikke hatt noe virkning. Håper du er heldigere. LYKKE TIL:)

Skrevet

Uff, Edvina! Høres jo grusomt ut å gå sånn såååå lenge... Jeg kan jo dessverre ikke si at jeg er på sykehuset og føder, selv om jeg flere ganger i går trodde vi måtte reise innover. Hadde mellom 5 og 8 minutter mellom ganske vonde rier/maserier i hele går, og tenkte jo at nå må da ting være i gang. Men så dabbet selvfølgelig ting av utover natta... Og nå sitter jeg her da, uten noe annet enn noen dumme kynnere av og til. Dette gjorde meg egentlig ganske motløs. Men klart, sammenlignet med deg Edvina, bør jeg vel bare holde kjeft. ;) Håper det er din tur veldig snart!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...