Gå til innhold

Der var dråpen nådd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frister å bare krype til køys igjenn.

Våkner til 20cm mer snø, så kommer til å få store problemer med å komme oss på butikken, da jeg bare har paraplytrillen med knøttsmå hjul her, da vognen står hs min mor. (ikke det at vi egentlig har no å handle for)

Det første som skjer er at ungene blir for ivrig på badet og skaller i hverandre. Så eldste får nok en liten blåveis.

Ingen ville ha frokosten jeg lagde..

Skulle sette meg ned på nettet å betale regninger, og de hadde sperra driten (forfall i går)

Prøvde å gjøre det på mobilen, men dritten støtter ikke java.

Måtte ringe min mor på jobb og få henne til å betale den for meg.

Ringte netcom, og de åpna heldigvis nettet igjenn.

Kommer meg inn på nettbanken, og har f** 3500 for lite til alle regninger denne mnd. pluss at vi skal jo leve til neste mnd oxo.

Prioriterte da den forfalte regningen, strømen og en lite filleregning som fort kan bli stor ubetalt.

Satt meg ned for å regne over neste mnd og kommer fan meg ut i minus der å.. pluss at yngste fyller 2

Men har jo endret skattekort, så de skal bare trekke 15% ikke 36%, så har nesten 4000 neste mnd til å leve for + regninger etc som kommer den mnd.

Så om 2mnd skal vi være i pluss.. håper jeg..

srry om dette ble syt, måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det nå, men så går det noen dager, så er det ikke så ille alikevel.

Det går helt sikkert fint å feire toårsdagen på etterskudd, eller ordne en rimeligere bursdag enn man hadde tenkt i utgangspunktet.

Artig at du skrev der var dråpen nådd :)

Jeg liker å rote med slikte uttrykk selv..

Skrevet

går nok på et vis.

bare håper det ikke går så langt at jeg må låne av pappa.

Får alltid låne, men alltid et nederlag å måtte gå til han.

Bursdagen får ve evt ta på "korga fest" måten (all har med litt) så det går nok.

Bare kjipt når det står på..

Er jo min egen feil som ikke ordna skattekortet rett i første omg.

Ble en mnd 50% og en 36%, så kan ikke skylde på andre enn meg selv (noe som gjør det enda kjipere)

Skrevet

He he Skulle ønske jeg var sinnsykt rik, og bare kunne overført x antall tusen kr til deg. Men skal iallefall spare deg for alle mine budsjett og sparing tips :D

Sperret de internettet pga at du ikke betalte en regning med forfall i går??? Høres ikke ut som Netcom, de sender jo ikke ut purring før en evighet etter forfall de jo ....

Jeg er også håpløs på slike ordspråk, og sitter å klør meg i hauvve nå...

Skrevet

Åhja, det er kjipest når det er ens egen feil. Alltid mye bedre å skylde på noen.. Skyld på nabon ;)

Skrevet

Den hadde nok ikke forfall igår. Tar jo 14 dager fra forfall til de sender ut purring og hvis du ikke betaler da får du varsel om stenging slik at du har mulighet til å betale og unngå det.

Bare litt pirking:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...