Gå til innhold

2.gangsfødende etter ks??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på en ting, da jeg gikk med sønn min sist, så starta riene mine en onsdag morgen, noe jeg ikke merket i det heletatt. Var innlagt 5 uker før han kom pga gallestein og galleblærebetennelse. Hadde konstante smerter pga steinene og betennelsen, så riene ble ikke akkurat oppdaget av meg, men av ctg. Riene fortsatte utover torsdagen, og helt til fredagen, klokka 14:30 mista dem fosterlyd og under ul var det ingen bevegelse. Hjerteslagene var helt nede i 58 bare, så ble akutt KS.

 

Men nå er jeg gravid igjen, 9 mnd senere med tvillinger, er 13 uker på vei. Er jeg andregangsfødende eller førstegangs når dem kommer? siden riene mine starta osv tenker jeg. Redd for det skal bli det samme med disse to.Men fikk vite at om dem ikke er kommet innen uke 37+0 blir jeg satt igang på dagen, skal inn til modning i 35+3-4 sa dem, så håper jeg får føde gangen her!

 

Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...