Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 Var hos jordmor igår kveld fordi jeg hadde så vondt øverst i magen og kastet opp, men alt så heldigvis bra ut. Men inatt har det altså vært så vondt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Vond, sviende smerte øverst i magen og frysninger, pluss at jeg har kastet opp og hatt diare. Kastet ikke opp pga kvalme tror jeg, bare en trang til å kvitte meg med noe. Har hatt dette to ganger på tre uker nå...noen som også har det sånn eller som vet hva det kan være? Det er ikke omgangssyke for det hadde hele familien for tre uker siden...
trebarnsmor21år Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 *frysnigner nedover ryggen!!* gallestein eller galleblærebetennelse?? Det fikk jeg under graviditeten med sønn min! Smertene er så uutholdelige at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Smertene satt helt øverst i magen og spredte seg oppover til nakke under smertetakene. Kvaaalm, diare og til slutt fikk jeg feber (men det var fordi jeg gikk emd det så lenge uten å sjekke det opp) Det sies jo det er bare feite kvinner over 40 som får gllestein men er unntak når en er gravid, jeg er ikke feit, halvveis til 40, men kvinne er jeg da jeg ville sjekket det opp, ring legen din å hør! Å føler skikkelig med deg, for jeg vet det er ikke å ha såå vondt! Lykke til altså si fra åssen det går!
saa09 Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har det ganske likt jeg også, har holdt på siden søndag. Men jeg er i kjempe fint form, og jeg har bare vondt når jeg prøver å spise og drikke!
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tenkte jeg skulle kontakte lege dersom det kom tilbake. Idag er jeg forsåvidt bra, bare litt vondt øverst i magen og litt urolig mage..hvordan var det hos deg når det gikk over/kom tilbake? Kan det rett å slett være ekstremt med syre e.l. da? Det var ihvertfall så vondt at jeg rett å slett ble redd! Ikke noe morsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå