Har to herlige gutter! Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 plutselig har han begynt m det.. hva er dette,. vondt noe sted?
Anettemor82 Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Nå vetjeg ikke hvor gammel han er, men det gjør min også. Før trodde jeg at han hadde vondt, men nå gjør han det fortsatt og er ikke like sint. Kanskje han trener på å snu seg, men har ikke helt skjønt hvordan?!
Anettemor82 Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Var inne på profilen din og så nå hvor gammel han var og da så jeg at vi har to gutter begge to som er nesten like gamle. Jeg har en jan.08 og en okt.09:)
Lykke2009 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Det er jo en mulighet... ville tatt kontakt med hs, evt tilknyttet fysioterapeut. Jeg har hatt en "bananbaby", noen øvelser fra fysio så var det ordnet ;o)
Har to herlige gutter! Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Tusen takk for svar!!! Han prøver å snu seg rundt, og så blir han kanskje sinna..men han sovnet som en dupp på meg så var kanskje noe der... Men skal høre med hs hvis han fortsetter slik. Og anett82 så moro, vi har to like gamle barn!!
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Å ligge i "banan" er jo et symptom på KISS. Jeg ville ringt manuellterapeut og evt dratt til behandling. Jeg var med mini pga han hadde en favorittstilling og mye luft i magen, og han hadde en liten skjevhet i nakken. Èn behandling og litt hjemmelekse så var han fin igjen! Anbefales.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Kan være utvikling til KISS ja. Leah har favorittside og ligger litt i banan form. Fikk time til kiropraktor. Di kan også hjelpe deg. Hun fant låsninger i korsryggen og i nakken. Har vært det 7 ganger nå, men jeg går til bahandling selv så da tar hun leah også. derfor vært så mange ganger.. Er fin nå, må bare jobbe litt hjemme også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå