Gå til innhold

baby som er sinna og ligger i banan bue...

Anbefalte innlegg

Skrevet

plutselig har han begynt m det.. hva er dette,. vondt noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vetjeg ikke hvor gammel han er, men det gjør min også. Før trodde jeg at han hadde vondt, men nå gjør han det fortsatt og er ikke like sint. Kanskje han trener på å snu seg, men har ikke helt skjønt hvordan?!

Skrevet

Var inne på profilen din og så nå hvor gammel han var og da så jeg at vi har to gutter begge to som er nesten like gamle. Jeg har en jan.08 og en okt.09:)

Skrevet

Det er jo en mulighet... ville tatt kontakt med hs, evt tilknyttet fysioterapeut. Jeg har hatt en "bananbaby", noen øvelser fra fysio så var det ordnet ;o)

Skrevet

Tusen takk for svar!!!

Han prøver å snu seg rundt, og så blir han kanskje sinna..men han sovnet som en dupp på meg så var kanskje noe der...

Men skal høre med hs hvis han fortsetter slik.

Og anett82 så moro, vi har to like gamle barn!! :)

Skrevet

Å ligge i "banan" er jo et symptom på KISS. Jeg ville ringt manuellterapeut og evt dratt til behandling. Jeg var med mini pga han hadde en favorittstilling og mye luft i magen, og han hadde en liten skjevhet i nakken. Èn behandling og litt hjemmelekse så var han fin igjen! :) Anbefales.

Skrevet

Kan være utvikling til KISS ja.

Leah har favorittside og ligger litt i banan form. Fikk time til kiropraktor. Di kan også hjelpe deg.

Hun fant låsninger i korsryggen og i nakken.

Har vært det 7 ganger nå, men jeg går til bahandling selv så da tar hun leah også. derfor vært så mange ganger..

Er fin nå, må bare jobbe litt hjemme også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...