Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 24. februar 2010 #1 Skrevet 24. februar 2010 I natt har jeg sovet som en stein fra 23-07 uten og tisse på natta. Skjønner jo det, alt vannet har jo samlet seg i bena.. Tømmerstokker på morgenkvisten.. Men det verste er at mannen ikke har sovet noe særlig i det hele tatt da jeg har begynt å snorke! Og i tillegg puste TUNGT med munnen.. Vi har aldri snorket noen av oss, så det er litt uvvant.. hehe Men det alller verste er at jeg drømte at manen ble innlagt på psykiatrisk fordi det hadde klikket for han. Og at jeg måtte ta meg av sønnen vår alene og føde alene osv.. Skikkelig detaljert drøm, var helt jævli! Husker enda mnage detaljer.. uff.... Ja, ja 48 dager igjen...
Symbio Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Hehe, høres kjent ut! Har også fått en nydelig tilleggslyd når jeg sover (like før jeg snorker mens jeg er våken også...) Kommer vel av at vi hovner opp i tunge/hals regionen mot slutten av svangerskapet. Og kunne jo like greit vært våken å sluppet å drømme og snorke! 40 herlige dager igjen! Hehehe..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 Ja, sitter og humrer for meg selv enda jeg.. Stakar mannen min Jeg har jo sovet veeeldig godt da, utenom ekkel drøm.. Mannen sa han skulle sette ut ekstra seng i stua i natt.. hehe.. Men blir nok jeg som sover på den tenker jeg, er jo ikke hans feil at jeg har blitt et stort og snorkende monster!!
Symbio Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Veeel... Han må nok også ta litt av skylda for det! Du har da vel ikke laget denne babyen ene å alene? hehe
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Hehe, nei det håper jeg da inderlig ikke, haha
Mamma2010:-) Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Hihi! Høres VELDIG kjent ut, bedrehalvdelen her er glad vi har gjesterom:-)
Symbio Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Utrolig at en sånn kvinnelig ting som graviditet skal få meg til å føle meg så lite feminin som jeg aldri har gjort før! (til tider, iallefall) Hehe, med tanke på snorking o.l.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå