Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har mistet tellingen på hvor mange som har spådd meg her inne. Men det er mange, og de fleste av de er aktive her inne og spår veldig mye enda ser jeg. Hver gang jeg ble spådd, så fikk jeg forskjellige svar. Ble selvfølgelig spådd om når jeg kom til å bli gravid, sånn som 99% av dere gjerne vil bli spådd om her inne. Og merkelig nok, absolutt ingenting har stemt! Fra noen som helst... Ble gravid på et helt annet tidspunkt enn det spåerne sa, og kjønnet stemmer heller ikke, ei heller terminen. Så kjære dere, ta spåerne med en STOR klype salt. For sjansen for at det stemmer er veldig, veldig, veldig liten:) Og regn med å bli skuffa:)
Diddels Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg håper de fleste her inne ER voksne nok til å ta det med en klype salt. Det er selvsagt gøy å bli spådd - spesielt siden det er gratis! men håper ingen her blir skuffet eller bitter om en av spåerne tar feil.
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 slvfølgelig kan vi som spår ta feil, og ikke minst så er det vi ser HVA SOM KAN SKJE, men om du tar andre valg enn det vi ser på det tidspunktet vi spår så vil jo ikke det vi så før du tok valget skje heller feks om vi ser deg gravid i mars i januar og når mars kommer så er du borte fra mannen uventet i tre uker, nei da vil du jammen ikke bli gravid fordi du må faktisk ha sex med mannen for å bli gravid det vi ser i kort eller med intuisjonen vår er en vei og det kan endre seg fra den ene timen til den andre, men ofte så treffer man også jeg har blitt spådd her inne og andre steder mange ganger, og hun som spådde meg gravid denne gangen lo jeg godt av, hun så meg gravid i oktober og fødesel rundt barnefaren sin bursdag, jeg lo godt siden jeg allerede da hadde ei litta på 5 mnder når hun så det, men jammen så har det slått til!! jeg ble gravid den mnden hun sa og har termin to uker etter barnefars bursdag, og siden jeg skal ha ks så kommer nok lille nurk på den dagen men jeg har også fått andre spådommer som ikke har stemt også fordi man kan ha misstolket det man får inn via klarsyn og intuisjon, eller fordi jeg har tatt ett annet valg enn det personen så der og da.. så joda bruk sunn fornuft og ikke lev etter det noen spår hverken her eller andre steder,bruk det som en morsom guide eller som et verktøy til å ta bedre valg og husk at man blir gravid når kroppen er klar og alt klaffer, ikke nødvendigvis bare av å få det spådd
Sanna28 Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Er enig i mye av det WhiteLilymedtoknopperogettfrø sier her. Det er i alle fall gratis... Så man kan i alle fall ikke klage på prisen... Hvis man ikke greier å ta dette med en klype salt etc etc. så synes jeg man skal finne på noe annet å gjøre - og heller bare vente og se hva som skjer
Sannellerslik? Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 tror de fleste her forstår att spåerne selfølgeli kan ta feil. Det må jo gå helt i surr for dem, så mange som spør hver eneste dag! Men jeg må få sagt att helt siden i høst har jeg blitt spådd av veldig mange att jeg kom til å bli gravid i februar med en gutt., og noen sa ut mot våren en gang.. Og jammen ble jeg gravid nå i feb! Så nå er jeg spent på om de har rett ang. kjønn.
Diddels Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Ingen kan klage på at dere ikke er "devoted" i hvertfall. Når man går inn på dette forumet så er det jo "kjære/hei/se hit litt/snille sanna/zassy/kristina/adine" osv osv osv hele veien ned. Hadde jeg hatt noen evner selv hadde jeg neimen ikke orket og svart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå