Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hos meg kom "kun" familie, dvs. besteforeldre (3 stk), tanter/onkler (5 stk) og 4 kusiner/fettere. Disse personene kom fordelt på tre dager altså. Jeg lå 4 døgn.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Svigers og gudforeldre. Vi dro hjem under 24 timer etter fødsel,så det var ikke flere som rakk å komme på barselhotellet. Tok i mot andre besøkende hjemme hos oss,deilig
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Søsteren min og mannen og de ble kastet ut av en jordmor 5 min etter at de hadde kommet ,noe jeg syns var veldig trist pga at ingen av besteforeldrene kunne komme (så hun var min nermeste fam som jeg kunne få besøk av ) På hotellet fikk jeg besøk av niesen min og 2 venninder .
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Var vel kun familie etter det jeg husker. Første gang: mine foreldre, mannens foreldre, min bror og samboeren og to av kusinene mine med en av tremenningene til barnet vårt Andre gang: mine foreldre, mannens foreldre, broren til mannen min med samboer og tre barn, bestemoren til mannen min og en fetter av mannen min.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Første gangen kom moren min og stefaren min.. Jeg var der i 2 dager.. (de kom vel dagen etter jeg fødte) Med den andre kom ingen, bare pappan såklart.. (var ikke lov, midt oppi svineinfluensaen) Dessuten dro jeg hjem dagen etter jeg fødte.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 svigers og mamma og pappa kom 2 dager etter fødsel (fødte på kvelden, og holdt på å stryke med, så fikk ikke lov til å ha besøk før. Mamma pluss søstrene mine og broren min kom den 3. dagen;) Svogeren min og kjæresten kom når vi hadde kommet hjem... Var på sylehuset i 5 døgn etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Barnefar, tante og onkel, 2 kusiner, bestemor og 4 venninner. Jeg lå 4 døgn og besøk fordelt på 3 dager.
svima hege Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 kun far , men fødte kl01.58 natt til søndag og var hjemme i 15 tiden på søndag... så var jo ingen som rakk og besøke hehe
petite fleur Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Jeg fikk av besøk av søsteren og samboeren hennes, foreldrene mine og svigers. Jeg hadde nok fått besøk av venninnene mine også om de hadde hatt mulighet, men alle var i bryllup til ei annen venninne på den andre siden av landet :-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Nå har vi 3 timer reisevei til sykehuset. Når jeg hadde fått eldste kom mamma og lillebror(skulle egentlig hente meg, men jeg klarte ikke å bli med hjem da, de kom tilbake dagen etter) Når jeg hadde fått minste kom en beboer der jeg jobber sammen med pårørende, og ei venninne av mamma. Var meningen flere skulle komme dit lørdags ettermiddag, men siden jeg reiste hjem(med fly) lørdags morgen var det bedre at de kom hjem å besøkte oss.
Tante Blås Squaw Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Første gang; bestevenninnene, svigers og søsteren til barnefar. Andre gang; tante, svigers, svigerinna, bestevenninna.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #13 Skrevet 24. februar 2010 Bare pappan.. Ingen andre fikk komme fordi det var restriksjoner pga svineinfluensaen. Jeg var 5 dager på sykehuset. Men det kom desto flere de to tre første dagene hjemme, og jeg ville mye heller hatt det besøket på sykehuset. Jeg var utrolig trøtt og sliten og holdt på å sovne mens besøket var her :/ Neste gang (forhåpentligvis blir det en til i løpet av et par år...) håper jeg på besøk på barsel i stedet
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. februar 2010 #14 Skrevet 24. februar 2010 I løpet av 4 dager kom mamma og pappa, foreldrene til sambo og søsteren hans, og 2 vennepar av oss. Denne gangen kommer ingen siden jeg skal hjem igjen i løpet av 24 timer etter fødsel. De timene skal vi ha for oss selv
Gjest Sauen og ungene Skrevet 24. februar 2010 #15 Skrevet 24. februar 2010 Min mor + stefar Min far + stemor Svigers Min lillebror og lillesøster Sambos bror med kone og barn Svigers' fosterbarn Mine besteforeldre sambos tante og onkel Min oldemor Og de kom samtidig, det var ikke såå gøy, hehe...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. februar 2010 #16 Skrevet 24. februar 2010 Jeg lå i 8 dager, så jeg fikk endel besøk, og opptil flere ganger av de samme. Fikk besøk av mamma og pappa, svigers, mannens søsken m/familie, ene tanta mi og kusina mi- og så pappa'n da. Jeg var i finfin form etter fødselen, så det gikk helt greit.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. februar 2010 #17 Skrevet 24. februar 2010 Med eldste kom; 1 dagen: Mamma, venninda til mamma, (den gang) svigermor, min bestemor, og tanta til jentungne. 2 dagen: Mamma, ei annen venninde av mamma, pappa+kone+2barn, tante + 2 kusiner, enda en venninde av mamma, min farmor, onkel + kone+2barn... og jadda, de kom samtidig!! 3dagen: mamma, 2 av mine venninder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå