Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg listet opp 8-9 "skavanker" i den forrige tråden.. MEN, Jeg har også ting jeg er fornøyd med! - Magen er uten strekkmerker og ser HELT lik ut nå som før jeg ble gravid! - Jeg veier bare 1 kilo mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid (og har gått opp 3 bh-størrelser!) - Har lyse mye hår på leggene som nesten ikke viser, så slipper å barbere meg ofte - Har nydelige fyldige lepper - Menn elsler rumpa mi (selv om jeg seøv gjerne ville vært en anelse "strammere" Kom igjen, alle har noe de er fornøyde med også!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 *Smal midje. * Magen: Ingen strekkmerker, og magen er helt flat etter å ha fått barn. *Veltrent *Øynene *Smilet *Vekten og fasongen generelt Ja, jeg er egentlig ganske fornøyd :-D _ Hyggelig med en skryte-tråd blant all "møkka" :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Rumpa, puppene, ansiktet, håret, musklene mine...hmm..var det noe mer.. Jo! Jeg er vel egentlig en 20 kg ++ overvektig (ifølge bmi og andre "skalaer"), men bærer det utroolig bra, og kler å ha litt ekstra. Hadde jeg veid det jeg skal i forhold til høyde, tror jeg at jeg hadde sett undervektig ut....... så. Det er jeg fornøyd med! (snakker ikke helse i denne tråden her da..hehe. For _helsens skyld_ har jeg lagt om livsstil og kosthold.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er fornøyd med det aller meste jeg. Jeg er sterk, sund og med en kropp som fungerer til det meste. Mange vil sikkert si at jeg har noen kilo for mye på kroppen, men det er ikke så mye at det plager meg. Jeg har litt rynker i ansiktet, men jeg liker faktisk mitt eget speilbilde.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Hmm.. - Munnen min (fyldig og passe stor) - Rumpa mi.. er noen celulitter der som jeg vil ha bort, men når det gjelder størrelse og form, så er jeg fornøyd - Beina mine (har noen kg jeg skal bli kvitt (ifølge bmi såklart,haha,og har litt mage, men beina mine er faktisk slanke) - Og så ser det faktisk ut som at jeg har en passe slank midje, til tross for at jeg har mage.. aner ikke hvordan det kan gå til men Jeg bruker str 42 i klær og har aldri hatt flat mage, men er likevel langt fra feit.. vil ikke kalle meg overvektig heller, men helt passe. Så er fornøyd med størrelsen min, vil bare stramme inn litt
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg HATER kroppen min. Veier 115 kilo, fordelt på 168 cm. Jeg ser motbydelig ut. Jeg har fregner, kan være søtt nok i fjeset, men jeg har myyye, og på armene, skuldrene, brystet osv, ikke spesielt vakkert nei. Tærne mine er litt krokete og rare, og neglene på tærne er ikke pene. kan ikke bruke sandaler eller opne sko jeg. Jeg har skjeggvekst på dobbelthaka, så jeg må bruke høvel. Huden på hendene mine er sånn skrukkete på en måte, ser gammel ut. Jeg har en stor vorte på magen, og en under armen, og masse små vorter på halsen, og runt om. Nei, over til spørsmålet, hv jeg ER fornøyd med?? Pene ører, pene øyne, gjevne pene tener, sog ikke filmstjernehvite. Pene negler, for de er kunstige og jeg får dem "gjort" hver 3dje uke. Men stort sett føler jeg meg bare motbydelig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Huden min! Både i ansiktet og ellers på kroppen. Den er utrolig glatt og fin, og jeg har lært å sette pris på den etter tre år med elveblest på hele kroppen, som nå har vært borte i over et år! Tenker ofte på det når jeg ser lårene mine som brukte å være grusomme med store hissige, røde utslett, men nå er glatte og med normal hudfarge!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Faktisk det aller meste!! Jeg har en smashing kropp met tanke på 2 fødsler og 0 trening de siste årene.. Bruker 34/36, er 170 og naturlig slank med timeglassfigur:) Rumpa mi har jeg alltid fått vanvittig mye mannlig oppmerksomhet for og får det enda. Puppene har liksom vært mitt store minus, bokstavelig talt, fordi jeg mener de har vært for små. Men etter amming så har de blitt litt rundere og mykere, og jeg liker dem faktisk bedre nå enn før jeg ble gravid (selv om de alltid kunne vært større da). Bena har flott form også. Også har jeg lang, slank hals:) Om ansiktet tilhører kroppen i denne sammenhengen er jeg fornøyd med det også- får ofte høre jeg er pen- men er ikke enig med det, for ble mobbet for utseendet før. Magen- er vi ikke så fornøyd med, litt slapp og dvask og har omsider begynt å trene nå. Men ingen strekkmerker, heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå