Gå til innhold

noen som har en anelse om hva dette kan være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde ikm forrige mandag, men testet negativt i går... helt blendahvitt på billigtest-strimmel, så da regner jeg ikke med at jeg er gravid.

jeg pleier å ha nøyaktig 28-dagers syklus, og har ikke gått en dag over så lenge jeg kan huske.

siden ca tre dager etter EL har jeg hatt smerter og stikking i eggstokkene, til tider er det veldig vondt! det har ikke blitt noe bedre eller verre siden. har vært litt småkvalm og hatt dårlig mage (så kanskje det er et mildt tilfelle av omgangsyken?). ellers har jeg vært en del svimmel, spesiellt hvis jeg reiser meg fort opp. har hele tiden en litt sånn "uvel-følelse" i kroppen og føler at noe ikke er riktig...

de siste dagene. mensmurringer har kommet og gått fra ca 4-5 dpo.

ellers har jeg de siste tre dagene hatt smerter i korsryggen/langt nede til høyre og i dag begynte de å stråle ned i det høyre låret :-S

er mye trøtt...og litt mer sliten enn vanlig.

er det noen som aner hva dette kan være? har aldri hatt slike smerter i eggstokker og korsrygg før...burde jeg ta kontakt med lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen har lite hcg i urinen tidlig i svangerskapet,og da vises det ikke på graviditetstest så tidlig.jeg hadde ventet noen dager og testet på nytt,du kan jo være gravid:)hvis det ikke vises på noen test om noen dager,bør du kanskje ta en tur til legen.masse lykke til,krysser fingre og tær for deg.

Skrevet

går jo ann å dra til legen å ta en g-test der samt en blodprøve får å se om det er nå svangerskap:)

Skrevet

Det høres jo VELDIG ut som gravid-symptomer... Ville sjekket hos lege. Kan jo være el kom litt senere enn du trodde, eller at du er en av dem som tester sent.

Lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :-)

Har fortsatt ikke sett noe til TR, men har alle de samme symptomene + at jeg har fått kviser :-S har ikke hatt det siden jeg var gravid forrige gang... skal nok teste igjen på mandag, men har liksom ikke følelsen av at jeg er gravid heller...bare at noe er galt.. kanskje jeg er litt hypokonder ;-P blir nok timer hos gynekolog snart tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...