Gå til innhold

Nes/Årnes - magevirus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som bor her og muligens har barn i barnehage, har dere magevondt om dagen?

Både vesla og jeg sliter med magen, trege og luftige...

Kommer takvis og er skikkelig vondt, var til og med på sykehuset idag for å sjekke om alt er som det skal der inne.. og det var full trivsel.

Får håpe jeg kommer meg på do snart, og at alt dette går over.. Vesla har ikke gjort i bleia på over en dag og promper helt forferdelig, og spiser dårlig og er konstant trøtt.. dakar lille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bor ikke jeg i området ditt, men i Lørenskog. Her har det vært en del magesjau etter hva jeg forstår, og i helga hadde vesla i huset diaré og kastet opp noen ganger. Selv sitter jeg med magesmerter og kvalme på andre dagen. Har fått inntrykk av at det herjer en del magevirus rundt omkring. God bedring! :)

Skrevet

Bor i lillestrøm, og blitt smitta av noe sånt. Lillegutt har hatt det med seg fra barnehagen. Han har bæsja gjennom alt og spiser dårlig i tillegg til mye luft.. Jeg har hatt veldig mageknip, sov nesten ikke i natt for det var så vondt. Vurderte å ringe sykehuset selv, helt utrolig at mageknip kan være så vondt!!

Skrevet

bor i nannestad... jobber i en barnehage her..

her i bygda går det masse oppkast, diare, magasjau nå.. ikke bare i barnehagene..

tror det er noe som går litt overalt nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...