HerGårDetUnna!!! Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Dette startet etter fødselen, og migrenen er der uavhengig av om jeg bruker p-piller eller ei. (Heldigvis kommer alltid de røde dagene i forbindelse med helg, så det går jo ikke utover arbeidsliv) Er det noen i samme situasjon som har gode råd å komme med? Jeg drikker mye vann og unngår kaffe te og sjokolade i disse periodene, men kanskje det er noe mer jeg kan gjøre? Vanlig smertestillende har ingen effekt.
lille je Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Hvis du får det i forbindelse med helg kan du sjekke søvnmønsteret ditt. Jeg kan få migrene av å sove mer eller mindre enn vanlig. Ligger jeg og smådøser før jeg står opp er jeg dømt til å få det.
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Mamma hadde det. Ei på jobb også, men hun oppsøkte homeopat eller healer eller noe sånn, og da ble hun kvitt migrenen Akupunktur kan kanskje også hjelpe
Bettybu Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 kan vel ikke kalle det migrene, men jeg har i allefall begynt å få hodepine noen dage FØR ventet mens... Og det irriterer meg, for jeg har ikke vært sånn FØR!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå