¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 25+6 og skal på 3 D ul i morgen.. får alltid en sånn balnedet følelse før ul.. Håper alt er bra og at vi får en fin opplevelse. Skal på Lysaker.
nysnupp Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Så kjekt Lykke til, jeg er sikker på alt er bra!! Jeg er 22 uker, har også lyst å dra på 3D ul om noen uker
mamman til Fillip Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Nå håper jeg alt er bra så vi får en liten oppdatering? Bestilte meg 3D ul selv i dag, er det venting i 2uker før man får sett... litt blanda følelser her å, men skulle tro det bare er normalt..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2010 Alt sto bra til med lille jenta i magen Så da tror jeg endelig på at vi venter ei snuppe til Hun lå i seteleie med armene og beina opp til hodet, dvs mer eller mindre bretta i to (!) Hun ble estimert til å bli ca 3500g ved fødsel. Hun lå lenge og viftet skikkelig med tærne. Var utrolig morsomt å se! Ligner faktisk allerede faren sin der som alltid sitter og flekser/vifter på tærne ..hihi Ellers synes vi faktisk at hun lignet på storesøster Kan virkelig anbefale ultralydklinikken på Lysaker.
Ønsker troll 2010 Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Da lå jeg i den samme "sengen" som du lå i i dag på mandag Min lille gutt er også estimert til å veie 3500 g ved fødsel hvis det fortsetter sånn. Jeg er 27+5 i dag. Jeg også anbefaler Lysakerklinikken. Veldig hyggelig mann (litt "glætt" i mine øyne), men det trenger jo ikke være negativt
Ønsker troll 2010 Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Han lå foresten også i seteleie med bein, armer og hode rimelig skvisa sammen Satser på at han snur seg før det er for sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå