Gå til innhold

Ltt bekymret etter UL :(


weetee

Anbefalte innlegg

Gynekologen fant ikke hjertet til den lille i magen min i dag :(

Hun fant en stor og fin fosterhule, og sa at mest sannsynlig er jeg bittelitt kortere på vei enn jeg trodde...

Allikevel er jeg urolig og trist i kveld :(

Tok en HCG-prøve i dag, og skal ta en ny på torsdag, får svar på om den har økt som den skal ca neste tirsdag.

 

Gynekologen sa at det var helt normalt å bomme litt på terminen, siden egget kan bruke litt lengre tid på å feste seg i blant.

 

Noen som har opplevd det samme?

 

*redd for spiren min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Opplevde det samme som deg, jeg. Kom på ultralyd og legen så ingenting! Kun en cyste, og ingen tegn til graviditet. Cysten kunne bety både eggløsning og begynnende graviditet, eller ingen av delene, i følge legen...Etter mine beregninger var jeg da 5+4 og ifølge terminkalkulatoren skulle hjertet begynt å slå dagen før.

Vi målte HCG samme dag og dagen etter, som hadde en veldig fin stigning. Akkurat en uke etter var jeg på ny ultralyd, og da var det et bittelitte hjerte som banket! ;o)

 

Nå skal jeg inn igjen i uke 9 for en ny sjekk (og ble egentlig bekymret for at de skal sjekke enda en gang før uke 12. Hvis hjertet banket skulle vel alt være i orden??) Har hatt 2 SA, og er 34 og førstegangsfødende, så håper det er derfor jeg måtte komme tilbake? Klarer ikke helt å slappe av før jeg har vært der en gang til...

 

MEN, som du ser, så kan alt være i skjønneste orden selv om du ikke ser noe på tidlig ultralyd. Jeg mente jeg var ganske sikker på når jeg hadde eggløsning, men tydeligvis har egget brukt litt tid på å feste seg.

Jeg krysser fingrene for deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - det var godt å høre!!!

Krysser fingre for at vi begge får flotte svangerskap og sitter med hver vår baby i oktober en gang :)

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...