Gå til innhold

sko på føden?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heiii

Hva har far på bena på føden? :) mens jeg føder liksom.. blir jo varmt me vinter sko Haha.. men kansje litt domt uten sko? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære tar med tøfler når jeg skal føde :)

Blir jo litt varmt å gå med store sko i flere timer :)

Skrevet

Ta med etpar ullsokker i tillegg til tøfler/lette innesko? Er jo ikke sikkert det blir så mye gåing, hvertfall ikke hele fødselsforløpet. Kjipt å fryse på beina i tillegg til alt det andre, etpar sokker tar liten plass og sitter bedre enn tøfler hvis du blir liggende en stund i senga.

Skrevet

åja far, sorry, så ikke det. Min hadde digre militærstøvler og var på føden fra 08 til 05 sånn ca. Så han husker vel å ta med slippers denne gangen tenker jeg.

Skrevet

Hehe, dette har ikke jeg tenkt på.. Men, har pakket med ekstra t-skjorte, sokker og boxer til han..i tilfelle han trenger litt freshe klær etterpå..

Skrevet

jeg hadde ingenting på beina, var så jækla varmt inne på den fødestuen at jeg lå bare i den skorten fra jeg kom inn til ungen var ute 13 timer senere, men så fikk ikke jeg reise meg fra sengen da... sandaler er sikkert deilig og luftig dersom du skal opp å gå:)

Skrevet

Joda, greit nok, men spørsmålet var hva FAR skal ha på beina :)

Skrevet

han har som regel bare på seg noen tynne sko uansett så regner med at det går helt fint å gå med dem der inne. Det er ikke noen varme vintersko så...

Jeg for min del skal ha med meg noen stygge lilla crocks. De fungerer jo like fint i dusjen som å gå i gangene med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...