Gjest SweetMommy <3 Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 vistaprint.no har mye dritt men man kan finne veldigt fin og billige invasjoner,bordkort, menyer osv jeg har kjøpt mine der og har bare fått skryt for de=) de er veldigt hjelpsomme viss det er noe du er missførnøyd med og=) Lykke til!!!
Naomigirl Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 optimalprint.com har billige kort. Jeg fant noen fine blant de også.
Studine mevik Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har laget invitasjoner selv. Skrevet alt av tekst på pc og printet ut. Kjøpte rull med håndlaget papir på europris og klipte til i riktig størrelse og limte sammen. rundt invitasjonene har jeg knyti et silkebånd i en sløyfe. Kom vel på under 200kr til sammen
Hobbyfotografen og Em Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Jeg lager kort i photoshop! 50,- og du kan printe de ut selv, eller kopiere de ut i butikk i str 10x15, ca 2,-kr stk+konvolutt. For 50 kort betaler du da ca 150,-
Smurfeline87 Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Ååå hvorfor ikke lage noen pene selv? Eller få med en venninne eller to og gjøre en jentekveld utav det? Blir ikke særlig kostbart og mye mer koselig Er masse fint utstyr å få tak i til en billig penge, sjekk ut europris, nille, panduro eller lignende. Ofte har de bøker/hefter med tips og ideer og..
Nummer tre <3 Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg lagde mine hos http://www.kortbutikken.no/ og var kjempefornøyd! God service. Ble mye billigere enn å lage selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå