Checkit Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg vet at dette sikkert er noe mange tenker på igjennom svangerskapet, og jeg har ikke tenkt disse tankene i det hele tatt, før etter første jordmor time i går. Ble plutselig så redd for at noe er galt!! Har lest i den svangerskapsboken min at man skal "tenke gode tanker" og se for seg bebisen sveve rundt i bobla si i magen og kose seg....Jeg klarer ikke å se det for meg!! Blir bare redd for at det er noe galt og drømmer at ungen ikke er ok... håper dette er forbigående!! Jeg er så sliten om dagen og ryker nok på en sykemelding hos legen i morgen....ikke greit med hormoner...! Noen som har noen tanker rundt dette?
Reflexia Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 sånne tanker tror jeg er ganske normalt..tenker sånn veldig ofte selv..er 16+6 og går og er nervøs før ultralyden..gleder meg bare til å få den overstått..greier ikke helt å puste ut enda..tror nok det er en del hormoner inne i bilde ja...og masse rart vi skal tenke og bekymre oss for... lykke til hos legen imorra!! håper formen kommer seg etterhvert og at du får litt overskudd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå