Gå til innhold

Tidlig UL, sjokktilstand! Venter tvillinger!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har allerede et barn fra før av på snart 2 år!! Plutslig skal vi ha tre barn! Trodde egentlig at jeg hadde mistet pga blødning og bestilte derfor UL. OJ sider hun som tok UL og der var det 2 stk og 8 uker på vei!

Er glad, spent og litt redd!! Er selvfølgelig veldig veldig glad, men vi skal ikke si noe til familien enda venter til uke 12 hvis vi klarer;) Så det var godt å få luftet det litt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow =) Dobbel glede! Dobbelt gratulerer =)

Det er jo litt av en omveltning, men kjempe spennende!

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiii...Wow... Ja det må ha värt et sjokk å få vite at det er 2 i magen din. Men så sött også da:=) Dette kommer til å gå så bra.

 

Gratulerer så masse med tvillinger i magen din som skal vokse seg store og sterke:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempe masse da :)!! Blir spennende og litt utfordrende.. Tenk og ha dobbelt så mye kjærlighet inni der <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!

Jeg fikk samme sjokket da jeg va på tidlig ul!! Nå er jeg snart 8uker på vei med tvillinger, og kjempeglad!!

Har og en gutt på 16mnd fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er som venter tvillinger. Gratulerer! Hadde dere høy hcg? Jeg mistenker selv at jeg at jeg venter tvillinger. Dette pga. at det er prøverør, der det ble satt inn 2 egg + høyt hcg nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger er kjempegøy! Jeg har tvillinger som nå snart er 6 år. Da jeg gikk gravid med dem fikk jeg ikke vite at jeg hadde tor fø jeg var i uke 21...! Så du skal være glad du har god tid å forberede deg på.

Jeg hadde absolutt ingen anelse elelr mistanke om at det kunne være 2.

Den første tiden (de første 6-12 mnd i hvertfall) med tvillinger er veldig slitsom og mye arbeid, ekstremt lite søvn, amming etc... men det er også dobbel lykke og supergøy når de blir større. De har så mye glede av hverandre og har et spesielt bånd jeg tror bare de to forstår! :) Dobbel lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det;) Det blir nok gøy med tvillinger i huset!

 

Jeg har aldri sjekka hcg nivået så aner ikke hvor høyt det er. Men gravidtetstesten jeg tok etter ca 4 uker var så svak at pluss tegnet forsvant etter 1 minutt! Så nå blir livene våre snudd på hodet! Kjøpe ny bil og flytte ut av byen siden vi bor i en liten leilighet nå! Men det blir gøy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...