Gå til innhold

Hvilke lukter lukter himmelsk/grusomt om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv klarer jeg ikke lukta av makrell i tomat, reker, røyk, agurk (!) og kjøleskapet..derimot lukter den derre tøymykneren med aloe vera bare heeeelt fantastisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takler ikke makrell i tomatlukt(og det pleier jeg å spise til vanlig)

Og middagen når den har blitt kald:p Lagde lapskaus i går, og lot den stå på benken til den kjølnet, ble utrolig dårlig av lukten da:s

Skrevet

Lukten av rester av brun lapskaus!! fytti grøss...jeg var sikker på det var minsten som hadde gjort på seg!

Skrevet

Takler nesten ikke lukten av mat som har vert stekt i steikeognen.

Skrevet

ALL MAT stinker!!! :P

Vil helst at alt skal være like luktfritt som riskakene mine :P

Skrevet

Urk ja, kjøleskapet takler ikke jeg heller:/ Bleieskift går som regel bra (bank i bordet!!), men kokte grønnsaker stinker....ikke særlig logisk nei, forstå det den som kan:p

Idag tidlig var det lukten av en litt overmoden banan som tok knekken på meg, og andre dager takler jeg ikke dunsten av lillesnuppas middagsglass engang.

Skrevet

Har for første gang i mitt liv gått ut av en matbutikk uten å handle det jeg skulle. Samme hvilke varer som var rundt meg luktet de pyton. Det har jeg ALDRI opplevd før.

Men tar gladelig imot alle svangerskapssymptomer!

Skrevet

Hvitløk og røyk = brekkmiddel..

Men fersk gjærbakst lukter himmelsk! Sitter med nesa nesten inni bolla :P hehe Og tøymykneren lukter fortreffelig! *sniffe*

Skrevet

holder på å spy av lukten på den nye "tacogryta"

blærk....

Skrevet

ØL! Mmm... Helt fantastisk lukt§!! Hehe!

Det sykeste er at jeg ALDRI har likt øl og får til vanlig brekninger bare av lukten!

Litt teit at det som lukter så godt er en av de få tingene jeg absolutt ikke kan få i meg! Hehe...men men...Tror nok aldri at det hadde vært godt å drikke det nå heller, så det føles overhodet ikke som noe stort tap!

men den lukten,...mmmm!

Ellers lukter kaffi heeelt grusomt, og jeg har måttet bytte ut yndlingsshampoen min som plutselig begynte å lukte spy...

Spesiellt dette her! Trodde aldri at det kunne gå så langt!

Skrevet

Røyk og kjøleskap + samboers ånde = kvalmende

Ellers varierende fra dag til dag

Bakst = deilig!

Såpe og "rene" ting = følelse av lettelse.

Skrevet

jeg synes egentlig alt lukter vondt. men verst er deo...

den lukte forfølger deg hele dagen, å lukter plutselig veldig sterkt. så jeg måtte få mannen min til å åpne alle deone i butikken å finne den som han syntes luktet minst så fik jeg prøve å lukte på den.....

det eneste dom har fristet av mat som ikke lukter vondt er toast!

Skrevet

Åh nå fikk jeg lyst på toast og! :P hehe

I dag måtte gubben sette opp alle dører og vinduer for jeg holdt på å spy av lukten av stekt kjøtt.. æsj!

Skrevet

Grønnsaker blæ.... + steking av medisterkaker, og jeg må steke 5 kilo farse i dag! Grøss og gru...! Blir mye brekking på meg i dag!

Synes det meste smaker og lukter rart!

Epler går greit, salat går ned det også, med mye dressing! :)

Men det er jo en fordel når man har noen kilo for mye, at alt ikke frister!

Hm... Karnsje jeg skulle prøve å bake boller, den lukta har jeg ikke testa enda! :) Mye rart vi skal igjennom gitt!

Skrevet

må bare legge på en ting til...

mat reklamer................. huff

uansett hva det er reklame for enten brekker jeg meg eller må snu meg..

verst er de ferdig kjøttdeigene til tako og bolognes....

akkk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...