Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Noen som har peiling på hvor stor bagen er? Prøver å finne det på nettet, men finner det ikke noen plass..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Duo combi edge?? Jeg har målt og den er 75 cm lang hvis du måler fra hode til tå inne i bagdelen. Den er 38 cm bred når man måler på midten. Og den er 82 cm lang, hvis man måler utenpå bagen.
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 ok Hvor lenge kan man bruke bagdelen, til barnet er ca mnd.
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 med første mann brukte jeg bagen til han var 7mnd ca. Nå er snuppa bare 4 mnd, men det er god plass i bagen til både henne og vinterposen (voksi urban). Super vogn forresten, strålende fornøyd
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jenta vår blir 5 måneder om 2 uker. Hun passer bagen godt enda. Da ligger hun i en voksi urban pose, som passer perfekt oppi vogna. Til sommeren blir det nok naturlig å ta fram sportsdelen. Hun er allerede ikke glad i å ligge våken i vogna, hun vil helst se seg rundt, så egentlig skulle hun ha fått sportsdelen nå. Men jeg tror det er litt for tidlig ennå, i og med at hun ikke kan sitte stødig selv. Likevel måtte jeg bare gi meg hen og bygge opp under ryggen hennes med voksiposen, slik at hun var stille, så jeg fikk handlet ferdig på butikken. hehe
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 ok takk for svar Vi skal ha en ny vogn, men gutten vår er 4 1/2 mnd nå. så jeg vil ha en vogn det er plass til han en liten stund før vi må bytte over til sportsdelen.. Men det høres jo ut som det er plass nok til han oppi der en stund til da Vil vite litt før jeg kjøper..
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 En ting til jeg lurer på er om det går ann å justere på håndtaket?
Rødhette <309+<312 Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Vi har en emmaljunga combi vogn, det er kjempe god plass i baggen, vi brukte den til lillegutt var 6 mnd ca, men byttet ikke fordi det var plassmangel i baggen, men fordi han ville se litt mer, så da byttet vi til sportsdelen Jeg har en venninne som har simo vogn, og jeg var glad jeg valgte emmaljunga når jeg kjøpte vogn (valget stor mellom de to) gutten hennes sitter ikke noe godt i den vognen, ryggen er for rett for han, den har tre innstillinger, men de to øverste er for bratt og den nederste er for liggende (blir nok bedre når han blir litt eldre og kan kan sitte selv (han er snart 6mnd) Emmaljunga vognen jeg har, har fire innstillinger, og gutten min sitter kjempe godt i vognen
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2010 Men hvordan er det du kan regukere styret? Litt usikker på hvordan jeg skal forklare. Er der slik at man har to knapper på siden, holder dem inne om kan regulere styret slik man vil ha det? Eller er det bare opp og ner liksom. Håper noen forstod hva jeg mente..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 To knapper på hver side som man holder inn, så kan man regulere det opp og ned.
Rødhette <309+<312 Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 www.emmaljunga.no her står alt om vognene!
Rødhette <309+<312 Skrevet 24. februar 2010 #13 Skrevet 24. februar 2010 Du kan velge understell til vognen, det er ett klassisk og ett sports understell. Sportsunderstellet har rusterbart trinnløst teleskopstyre som er svingbart, det klasiske har rusterbart styre, opp ned, hvis du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå