Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg meldte meg inn etter å ha lest ett innlegg her inne. Har ikke støtta saken med penger, men er innom og ser titt og ofte. Nå irriterer jeg meg GRØNN over en mann og en dame der inne som kun driver med faen skap! Kan noen andre også gå inn å lese, å si at jeg ikke hisser meg opp av ingenting? Hint: damas navn begynner på: Gre Stakkars hun som er syk, og hennes familie. Synes det er forkastelig at folk oppfører seg slik! "voksne" mennesker!
AussieAnette Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg syns de to du snakker om har vært saklige, og jeg forstår deres skepsis.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 ja, veldig saklig å kreve at de legger ut sykejornalen og meget saklig å påstå at Anka har brukt pengene på bingo. Helt rett i det AussieAnette og lille William!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Personlig syns jeg dette virker som svindel, og jeg er glad jeg ikke satt inn penger, hadde det på trekk, men rakk å gå inn og avbryte. For er disse påstandene sanne at de har tømt kontoen så er det FEIL. Jeg støtter ikke i denne saken for at de skal bruke penger på noe annet en behandling. Er mye som skurrer der inne. Masse som ikke henger på geip. Men når det er sagt så er det IKKE greit hvordan disse tvilerne oppfører seg der inne, men igjen så kan man si det om begge parter. Er forferdelig mye drittkasting der inne i mellom disse to gruppene. Jeg håper politiet kan komme på banen å finne ut om dette er svindel eller ikke. Er det ikke svindel skal jeg overføre de pengene jeg hadde tenkt til Men vil være 100 prosent sikker før jeg gjør det.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Å herrefred...jeg fikk hakaslepp når jeg gikk inn dit. Om man er skeptisk, så ikke doner penger da vel. Og skrive det ned der og være ufyselige er på heeeelt feil plass. Om hun er syk og skal dø, er det helt tragisk at noen skriver dette der inne. Hva skjer med folk???!!!! grøss
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Hun har brukt en del penger på Bingo, men det er i og for seg uvesentlig all den tid man ikke kan bevise at dette er innsamlede midler. Det er derimot ganske vesentlig å hevde at man skal komme med en saldo og kontoutskrift til et lovet tidspunkt, for så å ikke holde ord. Da må man tåle å få pepper.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 Takk Nordavind fra sør!! Det mener jeg også! Det skal liksom være en støttegruppe, så skjønner ikke hva de gjør der inne i det hele tatt! Å du anonym, har du sett bevis på at Richard skulle kommme inn i dag kl 15 med saldo å kontoutskrift? Dette er påstått av den samme mannen som kun har skapt kvalme der inne. Skjønner godt Anka, Evy å Richard ikke gidder å være inne på gruppen ofte, når det kun er faenskap og sludder som møter de. Vil tro de har det tøft nok med å takle den sjebnen Anka har fått!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Nei har ikke sett det, men nå har de tidligere sagt selv på gruppen at de skal oppdatere saldo. Er mye lettere å se da hvor mye man skal hjelpe med. Jeg støtter flere slike private saker på nett. Jeg syns jo det er veldig rart at de ikke kan i det minste skrive hvor mye det er, trenger ikke dokumentere det for min del, hadde de holdt avtalen om å komme med saldo gjevnlig så hadde jeg sikkert støttet på tross av disse påstandene. Men kan jo ikke si for sikkert. Sist de oppdaterte så var saldoen på litt over 30 000. Det jeg også reagerte på er hvorfor de ikke satset på humlegården som de sa helt fram til det var en i gruppen som ordnet med plass til Anka, Richard OG barna hennes der. Da begynte de plutselig å se på andre behandligssteder. Hvis det haster slik med Anka så burde de bestemme seg med en gang og ikke dvele så mye over det. De har brukt to måneder på å ordne med plass, men enda har de ikke bestemt seg, eller de hadde bestemt seg for humlegården fram til de fikk plass der.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Richard sa det selv på søndag, ja.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 jeg skal prøve og få oppdatert dere på mandag s...enest tirsdag på dagen.. håper dere kan respektere dette synes det er synd at det skal være mye snakk her inne . beklager at jeg ikke har svart dere i det siste men vi er bare menesker vi å.. Her er noe av det Richard skrev
AussieAnette Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Joda, enig i at det kanskje ikke er rette forumet til å komme med skeptiske utsagn (på siden på facebook). Men jeg forstår skepsisen ja.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 Ja er akkurat det, tviler veldig på om dette er sant selv og syns det er flott at de sier i fra om det. MEN syns IKKE det er på sin plass og holde på som de gjør der inne. Er helt forferdelig at de bruker den side på å kaste rundt seg med dritt. Og det gjelder BEGGE parter i denne saken!
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er sååå enig med deg! Du er ikke den eneste som irritererer deg over visse personer der inne.. Jeg selv har egentlig ikke valgt noen side, men jeg kan forstå at det finnes tvilere. Det jeg derimot ikke forstår, er hvorfor de skal anmelde gruppen og lage masse annet faenskap. Jeg tror ikke de har gitt ei krone, så for dem så burde det vel ikke spille noen rolle. Merker også at hennes skrivefeil irriterer meg grønn.. Noe annet som irriterer meg er han mannen som står i front for tvilerne. Det er jo bare løgner som renner ut av han. Så ja, det er flere enn deg som er irriterte! Jeg har som sagt ikke valgt noen side, men hvis denne saken er reel, så synes jeg virkelig synd om den stakkars familien!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #15 Skrevet 23. februar 2010 Det var hun vemmelige Linn Merethe som starta ballet i dag! Hun Grethe der virker som ei gammal, sur og bitter drittkjerring som ikke har fått seg noe på 30 år. For ei burugle!Ikke har de gitt ei krone heller, så hvor bry seg? Håper ikke slike mennesker har barn!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #16 Skrevet 23. februar 2010 Richard Martinsson men jeg ber på mine knær kan dere ikke la skeptisen og mistro osv la ligge framtil jeg har fått sjekket opp mye mer jeg er i samtaler med leger og sykehus og erså og si ferdig med flyttingen og har tre barn og se etter så begynner å bli veldig sliten skal jeg være ærlig.. jeg skal prøve og få oppdatert dere på mandag s...enest tirsdag på dagen.. håper dere kan respektere dette synes det er synd at det skal være mye snakk her inne . beklager at jeg ikke har svart dere i det siste men vi er bare menesker vi å.. jeg har ikke lest alt som står her inne det er jo så mye som er skrevet her at jeg ikke får med meg hode. dere kan gjerne sende meg priv mail hvis dere lurer på noe denne siden er til støtte for anka stakkar så send meg mail så skal jeg svare det jeg kan. og til alle dere som støtter jeg må bare bøye meg i støvet for alt dere gjør... TAKK IGJEN See More Sat at 1:06pm · Comment · Like · View Feedback (37)Hide Feedback (37) · Report
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2010 Men for alt vi vet, kan anka ha havnet på sykehuset eller at noe annet har kommet i veien... La mannen forklare seg før det blir avfeid som svindel da!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #18 Skrevet 23. februar 2010 Saken er reell. Helt utrolig at voksne mennesker er så gjennomført ondskapsfulle. Ser at det er spesielt tre personer som skiller seg ut spesielt negativt. Ikke en gang giverne ser ut til å bry seg så mye om hva pengene event. er brukt til.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #19 Skrevet 23. februar 2010 Han kunne vel fått Evy til å legge det ut for ham, hvis det var tilfellet at han ikke hadde noen mulighet innen de siste tø dagene. Jeg har forståelse for at folk mener det forplikter litt når man starter et slikt opplegg...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #20 Skrevet 23. februar 2010 Altså, hvis man har en pågående kronerulling så bruker man vel ikke tusenvis av sine egne(?) kroner på å spille bingo? Det logiske ville være å spare mest mulig selv også, for å prøve å bli frisk. Blir for dumt at andre skal sponse henne, mens hun selv skal bruke pengene sine på moro.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #21 Skrevet 23. februar 2010 Men hvordan vet du Anonym, at hun har brukt penger på Bingo???
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #22 Skrevet 23. februar 2010 Jeg vet ikke med deg, men jeg har i alle fall øyne jeg kan se med og ører jeg kan høre med!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #23 Skrevet 23. februar 2010 Selvsagt forplikter det, men det gir ikke disse menneskene rett til å hetse dem side opp og side ned. Jeg taper heller en femhundring på svindel enn å synke så dypt som linn merethe, grethe, og per arne. Dessuten er Anka så syk nå at de tar en dag av gangen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #24 Skrevet 23. februar 2010 Jeg finner det ganske så merkelig at denne Sannes ikke har vært der i hele dag, jeg.. trodde det var han som var den store pådriveren..
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #25 Skrevet 23. februar 2010 Er det Anka selv som har sagt det ds eller? Richard? Evy? Link? Kopiere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå