Gå til innhold

Noen flere i min situasjon her?


Gravid30 *Har født ei datter*

Anbefalte innlegg

Tenkte å bare höre om det er flere her som har termin i oktober som er/blir alenemamma?

 

Jeg er gravid med nr 2 og termin ca 27 oktober. Blir alene med denne lille.

Kommer sikkert å bli töft, men skal klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gravid.Termn 17 oktober .

Er alene med 2 sønner fra før,men ble gravid igjen etter et stort uhell.

Dette blir ikke samme far som mine 2 sønner.

Har vært på ultralyd i dag og der så jeg hjertebank:-)

 

Gleder meg ikke så mye akkurat nå,men håper det kommer etterhvert.

Er jo en omsorgsfull mor for mine 2 gutter,så har nok kjærlighet til en til også,det er jeg sikker på:-)

 

Så flott at du valgte å beholde,håper det ordner seg for deg.

Det er litt "godt" at det er flere som er alene her inne,må si jeg føler meg litt ensom og alene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lenemor:=)

 

Så bra at jeg ikke er alene...Skjedde ved et uhell her også og barnefaren vil at jeg skal ta abort, men jeg klarer det ikke. Har tatt 2 aborter för og sleit mye etterpå. Så nå velger jeg å ta vare på den lille. Og hvis ikke barnefar vil ta ansvar, så sier det så mye om han.

 

Sterkt og godt gjort deg å velge å bli alene med 3 barn. Dette kommer til å gå bra for deg. Kommer barnefar til å stille opp?

 

Ja det föles ensomt...Lurer på hvordan det blir utover i svangerskapet...

 

Så morro at du så et bankende hjerte i dag på ultralyd. Det var gledelig å höre. Jeg skal ta innvendig ultralyd om 2 uker. Da er jeg 7 uker på vei.

 

Hadde värt hyggelig å höre mer fra deg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, synes det er veldig flott av dere å ta den beslutningen... Et visdomsord er at man aldri angrer på dem man fikk, bare på dem man ikke fikk... :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Linn2007.

 

Koslig å få så mange positive tilbakemeldinger. Ikke noe önskesituasjon om å bli alenemamma til enda et barn, men jeg skal virkelig gjöre alt for at dette skal gå bra.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid 30

 

Ser du bor i Buskerud. Det gjør jeg også:-)

Kansje vi kunne hatt en buskerudtreff etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si at jeg beundrer dere, dere er så tøffe!

Ønsker dere lykke lykke til, det er så mye glede i barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lenemor.

 

Hvordan er det med deg? Så morro at du også bor i Buskerud. Hvor gammel er du da? Tenkte jeg skulle skrive en privat mld til deg, men du har ingen profil.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Jeg er 26.

Så fikk tidlig mitt første barn:)

Formen min er helt elendig,er kvalm og uggen hele tiden+ingen matlyst.

 

Du da? har du merket mye symptomer enda?

 

Hilsen Lene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uheldig du er som har blitt så dårlig nå Lene. Uff, jeg föler med deg.

Jeg er litt småkvalm om kveldene og veldig oppblåst i magen. Men ellers ikke så mye symptomer enda. Men det kommer vel...Bare håper jeg slipper den ekstreme kvalmen. Er jo bare 5+3 i dag.

 

Håper virkelig du föler deg bedre snart. Du er jo alene du også.

Har hatt en töff dag og gråti masse. Fikk vite i går kveld av barnefar at han stöttet ikke valget mitt med å beholde og stötter heller ikke barnet. For en dust sier jeg bare. Så jeg er jo litt bekymra for hvordan det blir å bli alene i hele svangerskapet og at den lille skal vokse opp uten en pappa. Det er så trist. Men jeg klarer ikke å ta en abort til.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid 30.

 

Skjønner skuffelsen din.Han virker veldig umoden opppi denne situasjonen,og ville kansje ikke vært noen støtte uansett?

Er dere fortsatt "sammen" eller er det nå helt slutt? Tror du klarer dette fint aleine.Og tenk så hyggelig for datteren din og få et søsken! Hun blir sikkert kjempeglad=)

 

Her er det litt det samme. Hadde sex med en ex samboer(han er snart 40) som jeg for 8 år siden var veldig glad i. Han har to barn fra før,ei jente på 12 og en gutt på snart 3 år. Jenta har han ikke kontakt med,gutten har han 50% samvær med.

Da jeg ga beskjed om at jeg var gravid med han,lovte han at dette var vi to om,han skulle stille opp osv...

Men nå vil han ikke ha kontakt,vil ikke høre om gaviditeten og vil IKKE ha noe barn.

Så denne blir jeg aleine om,100%.

 

Jeg så i et annet innlegg at du var på Amathea for veiledning, vet du hvor i buskerud de holder til? tror jeg vil dit en tur ganske snart.

Bor i Kongsberg,ca 40 min fra Drammen.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjäre Lenemor.

 

Uff, jeg blir trist å lese på dine vegne også. Ja vi er jo helt i samme situasjon. Barnefar til ditt vil heller ikke ha noe med barnet å gjöre. Jeg kan ikke fatte hvordan disse mannfolka vi har blitt gravid med kan ha samvittighet til å ikke ta ansvar. Men dette skal du klare bra alene. Heldigvis er vi flere i samme situasjon.

 

Det er slutt mellom meg og barnefar. Vi hadde jo et forhold på gang, men siden jeg ble gravid ved dette uhellet, så gir han faen. Og da tenker jeg slik at han er ikke verdt å samle på. Forteller bare hvor uansvarlig han er. Så jeg blir også 100% alene med den lille.

 

Amathea anbefaler jeg. Men dem har bare i Drammen i Buskerud. Siden du bor i Kongsberg så blir det kanskje vanskelig for deg? Hvor gamle er dine kjäre 2 sönner?

 

Du, kan du ikke opprette en profil, slik at vi kan skrive privat mld til hverandre. Hadde jo värt så hyggelig om vi kan bli bedre kjent og kanskje treffes...

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Har ordnet meg profil:-)

Så da kan vi meldes...

 

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...