Gå til innhold

Er dette litt vel optimistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å ta med sønnen min på kino og se shrek i 3d. Gutten er tre år, og sitter fint og ser en film. Han er glad i filmer som madagascar, istid og de utrolige.

Har treåringer noe å gjøre på kino? Hvis han ikke liker 3d, så er det vel bare å ta av brillene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har begge vært med på kino fra den alderen, og det har aldri vært noe problem. Har vært større barn på kinoen som bråker egentlig (5-6-åringer), så jeg tror det kommer mer an på ungen enn alderen.

Bare husk at de ikke alltid vil slippe deg inn på en 7-års film med en 3-åring (grensen for å komme inn er 4 år i følge med voksen). Har ikke sjekket grensen på Shrek.

Skrevet

Husk at man ikke kan se filmen uten brillene!

Så dersom det skjærer seg vil dere ikke kunne fortsette å se uten ...

Ville kanskje tatt ham med på en "vanlig" forestilling først, også avansert til 3D etterhvert.

Husk også at det er mye høyere lyd i en kinosal enn hjemme, i hvertfall i Trondheim har de fått mye klager på lydnivået, også på barnefilmene.

Hvorvidt han er gammel nok er det vel bare du som kan vurdere. Sånn som jeg ser på min 2 1/2 åring er nok han stor nok til å se en koselig og ikke alt for lang film på kino til sommeren.

Skrevet

Kan man ikke se uten 3d-briller? Hva er grunnen til det? Jeg syntes filmen så ut som en vanlig film da jeg tok av meg brillene på avatar.

Sjekket aldersgrensen på shrek, og den var 7 år. Men de krever vel ikke leg. av ungen? hehe. Han kan jo ikke ta noen skade av å se filmen. Alle slike filmer har tydligvis 7 års grense. Både istid og madagaskar har det, og det er jo ikke akkurat noe skummelt innhold i dem.

Skrevet

Mange filmer som er "tillatt for alle", men ofte går vel aldersgrensen mer på forståelse av innholdet og dialogen i filmen enn at innholdet skal være så graverende.

Jeg vet om flere som har blitt stoppet med for små barn på 7-års filmer, men tror egentlig det hører til unntakene altså. Er han stor for alderen?

Skrevet

Vi så istid3 med 3d briller. Og den var ikke mulig å se uten brillene. Da var bildet uklart og ekkelt. Ble kvalm av å se på det.

Skrevet

Han er veldig stor for alderen, ser ut som han er over 4.

Skrevet

Ok, godt å vite:)

Skrevet

Da tror jeg ikke det er noe problem i det hele tatt!!

Skrevet

Tror jeg gir det en sjanse:) Går det ikke så går det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...