Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Har ikke sett henne her inne på en stund
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Hun sa hadet for en stund siden, ville ikke være her mer..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Hun har vel vært på BIM avvenning. Heldige henne om hun ikke sprekker
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Hun har flyttet til Finland for å bli Space-Cowboy på heltid
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Blåblåblårosa nicket har hun ikke lenger, men hun dukker nok opp igjen under ett eller annet nick.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Skjønner ikke poenget med å annonsere med brask og bram at man forlater. For så å bare lage seg et nytt nick. Tåpelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå