venter nr 2... Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 noen som kan anbefale enn søskenvogn? junior blir 16mnd og venter enn i juli:)
FruBoger fødeklar Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 her er vi i samme posisjon.. jeg kjøpte meg en brukt en jeg, de er jo sååå dyre! jeg kjøpte meg Troller TvillingJoggevogna jeg..og gleder meg veldig til å teste den, skal kjøpe mykbag til babyen og til storesøster er den perfekt som den er. Den er super lett, tar liten plass og har store gode hjul. Deilig å trille turer med kan jeg forestille meg, og den er sikkert litt myk å ake i også.. iom at den er designet for jogging (homper og domper) Ellers er det jo så mange lekre og flotte! Spørs på hva du vil legge ut.. Jeg har en nydelig emmaljunga vogn som førstefrøken fikk, og har en trille til henne også.. tenkte at jeg trenger ikke en stor og fancy søskenvogn i tillegg, det blir kostbart..
Gjøkeredet③ Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Er innom på besøk fra 3. trimester. Får 16 mnd mellom mine og har kjøpt Mountain Buggy Urban Jungle. Veldig fornøyd med valget. Vi har vært ute å trilla våre 1 åringer i den meg og ei venninne og den er veldig god, stødig, stabil og robust. Gleder meg til å begynne å bruke den;o)
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har Phil&Teds sport og er kjempefornøyd med den. Her kan du plassere søskena alt etter om den ene sover eller om begge er våkne og hvor store de er. Den er lett (rundt 10 kg), enkel å slå opp og sammen og kan gjøres om til enkeltvogn med et enkelt håndgrep. Den er heller ikke så dyr i forhold til mange andre søskenvogner. Minus er at begge kan ikke ha liggende sovestilling, men for min del har ikke det vært noe problem.
venter nr 2... Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 ja det er jo svin dyrt med søsken vogn! jeg vill ha ei vogn med fire hjul, side om side.. sånn att begge har mulighet til å få sove:) har ikke sett på noen spesiell vogn enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå