Gå til innhold

De som har vært på ullevål pasienthotell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte dere ha med egne klær til babyen eller hadde dere mulighet til å låne klær på pasienthotellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at man må ha med eget tøy til babyen, det hadde i hvertfall vi. De første dagene hadde jeg lillegutten min bare i ullundertøy og pledd/bæresjal.

Men, du trenger ikke å ha med dyne eller sengetøy. Det får du på avdelingen. Lykke til! :-)

Skrevet

Et lite spørsmål fra meg. Var det dobbeltseng eller enkeltsenger på barselhotellet?

Skrevet

Takk for tipset med ullundertøy, men har ikke termin før i april, så mulig det blir litt varmt da?

Vi får prøve å ikke ta med altfor mye klær, noen som har anbefalinger på hva som er lurt å ta med av klær på barselhotellet?

Skrevet

Du får klær som de tar på etter fødselen. Resten må du ha med selv. Vi brukte bare body, bukse og sokker. Det er også greit å ha med et lite teppe å tulle den lille inn i. :)

Skrevet

Dobbeltseng, uten glippe. Veldig god seng! :)

Skrevet

Vi fikk et sett på føden og hadde med egne klær til snuppa til barselhotellet. Brukte bodyer og sokker for det meste. Hadde lue på når vi var nede i kantinen og spiste. Hadde med en bukse, men den gulpet hun ut nesten med en gang den kom på. Helsettepper etc får du låne på hotellet. Vi fikk barn i september.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...