saa09 Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg begynte med vond og løs mage på søndagsmorgen, og har flydd på do siden det. Jeg har kunn kastet opp 1 gang, er i god form, har kjempe god matlyst. Men uansett hva jeg spiser eller drikker gir meg skikkelig mageknip, og det bokstavligtalt renner rett ut. Kan dette påvirke fosteret, eller kan fosteret bli "smittet" på noe som helst måte?? Er det annerledes(farligere) om man er matforgiftet enn om det feks er omgangsyken??
Bellbaby Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Det samme skjedde meg meg på mandag, og jeg er sikker på at det er omgangssyke (fra barnehagen til sønnen min). Det er noe som går nå, og er en mildere type enn jeg har opplevd tidligere. Jeg pleier ikke å klare å spise i sånne tilfeller og kaster opp mange ganger, men denne gangen får jeg i meg mat og kastet opp kun 1 gang. Resten er løs mage og knip. Med utgangspunkt i at omgangssyke florerer nå, er det nok det du har/hadde. Matforgiftning kjenner jeg ikke så mye til..
saa09 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2010 ok, da er det sikkert omgangsyken. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå