Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=586881 Syke syke mann!!! Gransking avslørte 13 timer med videoopptak av legen i seksuell aktivitet med pasienter i en alder fra tre måneder til 13 år. men hvor var foreldrene til barna?? er det vanlig å sende små babyer til legen uten at foreldrene blir med i Amerika?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er egentlig imot dødsstraff., men sånne misfostre får meg til å revurdere det..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Dødsstraff er alttfor mild straff.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 I USA blir jo leger behandlet som om de er bedre mennesker enn folk flest, sikkert derfor han klarte å holde det skjult såpass lenge
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Dødsstraff burde det vært for denne figuren ja, en langsom, vond død. Dessverre var ikke foreldrene med barna, leste om det i avisa tidligere. Foreldrene satt på venteværelset, mens galningen tok med seg de små pasientene sine til undersøkelsesrommet i kjelleren- som han hadde lydisolert!!!!!!!!!!!!!! Der viser video-opptakene at han brøler som en syk person til barna, skremmer vettet av dem og misbruker dem seksuelt. Det merkelige er jo at den eldste misbrukte var 13 år-- dvs at de sikkert finnes i alle aldere mellom babyer og 13 år, hvorfor i huleste sa de ingenting. Ikke før en 2-åring sa fra, hva med de 102 før henne??? Jeg begriper det ikke. jeg blir så forbanna når jeg leser slikt at jeg rett og slett drømmer om å delta i tortur på det grusomste av slike mennesker som ham, pine ham på det verste, akkurat slik barna ble pint.Det er nok sant at helvetet er jorden
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Forrresten- misfosteret er på rømmen, å frifot enda. Men når han pågripes er kausjonen satt til 3 mill
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 fy fader for en jævel. Merkelig at ikke det ble oppdaget før. Leger er jo veldig autoritære i USA, kanskje ingen turde å si ifra? Håper han blir funnet snart..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 DET VERSTE ER AT DE FILMER I 13 TIMER FØR DE GJØR NOE!! OG AT HAN GÅR FRI MOT KAUSJON!!!!!! FAEN!!!!! SYKT
Miss Honey Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Jeg HATER å lese og høre om voldtekter av barn. Faen altså jeg blir kvalm, eneste passelige straff for han hadde vært å bli torturert resten av livet! Og hvorfor i helvete går han fri mot kausjon?! De har jo klare bevis på hva han har gjort! DREP HAN!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 å faen (( blir rett og slett dårlig jeg nå....PIN HAN ..DØDSTRAFF MED LIDELSE!! stakkars barn..gråter nesten jeg:(
millie+2klumper Skrevet 23. februar 2010 #14 Skrevet 23. februar 2010 Jegkulle så gjerne ha torturert og drept han selv....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå