Gå til innhold

Tiltalt for 103 voldtekter av barn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=586881

Syke syke mann!!!

Gransking avslørte 13 timer med videoopptak av legen i seksuell aktivitet med pasienter i en alder fra tre måneder til 13 år.

men hvor var foreldrene til barna?? er det vanlig å sende små babyer til legen uten at foreldrene blir med i Amerika?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig imot dødsstraff., men sånne misfostre får meg til å revurdere det..

Skrevet

Dødsstraff er alttfor mild straff.

Skrevet

det er dødsstraff i florida

Skrevet

I USA blir jo leger behandlet som om de er bedre mennesker enn folk flest, sikkert derfor han klarte å holde det skjult såpass lenge

Skrevet

Dødsstraff burde det vært for denne figuren ja, en langsom, vond død. Dessverre var ikke foreldrene med barna, leste om det i avisa tidligere. Foreldrene satt på venteværelset, mens galningen tok med seg de små pasientene sine til undersøkelsesrommet i kjelleren- som han hadde lydisolert!!!!!!!!!!!!!! Der viser video-opptakene at han brøler som en syk person til barna, skremmer vettet av dem og misbruker dem seksuelt.

Det merkelige er jo at den eldste misbrukte var 13 år-- dvs at de sikkert finnes i alle aldere mellom babyer og 13 år, hvorfor i huleste sa de ingenting. Ikke før en 2-åring sa fra, hva med de 102 før henne??? Jeg begriper det ikke. jeg blir så forbanna når jeg leser slikt at jeg rett og slett drømmer om å delta i tortur på det grusomste av slike mennesker som ham, pine ham på det verste, akkurat slik barna ble pint.Det er nok sant at helvetet er jorden

Skrevet

Forrresten- misfosteret er på rømmen, å frifot enda. Men når han pågripes er kausjonen satt til 3 mill

Skrevet

fy fader for en jævel. Merkelig at ikke det ble oppdaget før. Leger er jo veldig autoritære i USA, kanskje ingen turde å si ifra? Håper han blir funnet snart..

Skrevet

DET VERSTE ER AT DE FILMER I 13 TIMER FØR DE GJØR NOE!!

OG AT HAN GÅR FRI MOT KAUSJON!!!!!!

FAEN!!!!! SYKT

Skrevet

Jeg HATER å lese og høre om voldtekter av barn. Faen altså jeg blir kvalm, eneste passelige straff for han hadde vært å bli torturert resten av livet!

Og hvorfor i helvete går han fri mot kausjon?! De har jo klare bevis på hva han har gjort! DREP HAN!

Skrevet

å faen :(((

blir rett og slett dårlig jeg nå....PIN HAN ..DØDSTRAFF MED LIDELSE!!

stakkars barn..gråter nesten jeg:(

Skrevet

Jegkulle så gjerne ha torturert og drept han selv....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...