gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Har hele tiden hatt tynn utflod, men den siste uken har eg fått tjukk kvit utflod nesten som slim som kommer ut. Er 26 uker. Hva betyr det? Har masse kynnere
emiliesinmamma Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Har hatt det hele tiden jeg og. I varierende konsistens. Ikke no farlig:) Om det lukter, så kan det være skjedekatarr, og det er da verdt å få sjekket dette opp.
Lirgen Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 kan vere en soppinfeksjon du har. Jeg har akkorat samme, men hatt det så å si ifra dag 1, fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg over og helt normal at det forekommer under graviditeten :-) Så lenge det ikke klør eller lokter vondt er det ingenting og bekymre seg over.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 jeg har det også! Hatt det hele tiden også med noe farge.... men det var helt normalt sa legen,, så tror du kan puste lettet ut, det er nok ikke noe farlig i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå