Gå til innhold

Så sint, så sint!!

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 19. mnd er så morsom om dagen :) Hun er inne i en skikkelig gjøre-selv-fase, og alt som ikke går hennes vei reagerer hun på med et skikkelig NEI! og et sinne uten like! Helle i melk, selv... Det går ikke, så blir hun sint, og fekter og ordner - og feier selvfølgelig ned hele kartongen så det spruter melk utover alt. Jeg må innrømme at jeg ble litt sint... Da ble hun skikkelig fornærmet i omtrent 20 sek., så fant hun på noe annet. Så ville hun ha en lekefigur, som definitivt ikke passer i noe duplo i det hele tatt, til å sitte i duplobil. Sint da hun ikke fikk det til selv, og i alle fall sint når mamma ikke kunne det heller... "Men, det går ikke vennen min...." x 10 i mente fungerte ikke for å si det sånn...

Sånn går no dagan... Og vi som var så fornøyde med at nå var det lenge siden sist det var så mye frustrasjon på gang :) Men mye latter bak ryggen hennes på oss voksne da... Hva skal man gjøre, liksom? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, høres ikke helt ukjent ut :-P

Den største krisa her er når vi gir henne noe hun ikke vil ha (men som hun allikevel har bedt om).

Eks:

"Bænæn!"

"Vil du ha banan?"

"Mhm, bænæn."

"Ok, se her skal jeg skrelle den for de..."

"ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!"

"Greit, da legger vi den tilbake da.."

"ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ"

Javelja.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...