En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jenta vår på 19. mnd er så morsom om dagen Hun er inne i en skikkelig gjøre-selv-fase, og alt som ikke går hennes vei reagerer hun på med et skikkelig NEI! og et sinne uten like! Helle i melk, selv... Det går ikke, så blir hun sint, og fekter og ordner - og feier selvfølgelig ned hele kartongen så det spruter melk utover alt. Jeg må innrømme at jeg ble litt sint... Da ble hun skikkelig fornærmet i omtrent 20 sek., så fant hun på noe annet. Så ville hun ha en lekefigur, som definitivt ikke passer i noe duplo i det hele tatt, til å sitte i duplobil. Sint da hun ikke fikk det til selv, og i alle fall sint når mamma ikke kunne det heller... "Men, det går ikke vennen min...." x 10 i mente fungerte ikke for å si det sånn... Sånn går no dagan... Og vi som var så fornøyde med at nå var det lenge siden sist det var så mye frustrasjon på gang Men mye latter bak ryggen hennes på oss voksne da... Hva skal man gjøre, liksom?
Hikken Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Haha, høres ikke helt ukjent ut :-P Den største krisa her er når vi gir henne noe hun ikke vil ha (men som hun allikevel har bedt om). Eks: "Bænæn!" "Vil du ha banan?" "Mhm, bænæn." "Ok, se her skal jeg skrelle den for de..." "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!" "Greit, da legger vi den tilbake da.." "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" Javelja. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå