mammantilT&I Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Her gjenstår det nesten kun å kjøpe en babycall til vesla skal komme.. Noen som har anbefalinger, hva er must have og hva er ikke nødvendig av finesser? Soverommene våre ligger i 2 etg, så vi vil nok ta den ene delen ned i stua og ut på terrassen, evnt over til naboen og noen meter ned til brygga på hytta kanskje...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Vi har beste modellen til philips avent og er veldig fornøyd! Fin finesse med den er at det er temp måler på den Så vet man hvor varmt det er i rommet/vogna
Lunda med lillegutt Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har hørt at noen av disse baby-callene stråler veldig. Fins det noen oversikt over hvilke modeller som stråler minst? Husker fra et PULS program at man skal plassere baby-callen minst 2 meter unna babyen (altså aldri i vogna, og det er jo et stort minus).
Nine:) Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Super Nova er den jeg har hørt best om, og vi skal kjøpe den nå til tredjemann:) Begge enhetene er trådløse og kan lades. God batterikapasitet. Tåler en støyt. Du hører tydelig gråt etc, og ikke bare alt mulig av støy rundt. Ang stråling så aner jeg ikke.....
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har super nova men er utrulig skuffa. Kort rekkevidde og "falske" anrop. Men skal visst ikke gi fra seg mye stråling ihvertfall...
mamman til minin Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Pass for all del på at begge enheter er oppladbare! Det finnes både de du må bytte batteri på titt og ofte og de som må stå i kontakt hele tiden... Den som må stå i er jo ubrukelig hvis babyen skal sove ute f.eks. Vi er veldig fornøyde med SuperNova, men har ikke noe å sammenligne med
Bumblebeee Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Vi har den nest dyreste til Philips Avent. Har ikke brukt den mye enda, men den virker SUPER! Begge enhetene kan brukes uten ledning, det er ingen forstyrrelser og lyden er klokkeklar.
Binne Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Kan anbefale Super Nova på det sterkeste, har brukt vår hver dag nå i 1,5 år og er veldig fornøyd. Den har temperaturmåler og den gir fra seg lite stråling. Da jeg kjøpte vår våren 2008 var de akkurat kommet ut med ny type med mindre stråling enn den forrige. Helt lik, men utbedret. Jeg har brukt den ute og inne hele året og den er topp. Jeg er helt trygg på den! Lykke til!
mammantilT&I Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2010 tror vi har bestemt oss for en phillips avent, lurer bare på om det er verdt å legge noen ekstra hundre krone i den dyreste framfor den nest dyreste? er den funskjonen som spiller sanger for babyen verdt det liksom??
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 13. mars 2010 #10 Skrevet 13. mars 2010 Eneste jeg kan si ang å koste på seg de ekstra kronene er temp måleren.. Men ang vuggesanger osv har vi aldri hatt bruk for de
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2010 #11 Skrevet 13. mars 2010 Vi har denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/babyprodukter/SCD510/philips-advent-babycall Og er suuuper fornøyde.. Har brukt den i et år med 1. mann og den er kjempe bra. Krystallklar lyd, ingen forstyrrelser, god batterikapasitet, god rekkevidde, ledninger til begge enhetene osv osv.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. mars 2010 #12 Skrevet 13. mars 2010 Vi har kjøpt denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/babyprodukter/SCD530/philips-babymonitor Det er vel den dyreste modellen til Avent.. Er veldig fornøyd med prøvene vi har hatt på den. Ikke hørt et eneste negativt ord om den:-) Temperaturmåleren er verdt de ekstra kronene mener jeg da:-)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 13. mars 2010 #13 Skrevet 13. mars 2010 Men er ikke den babyenheten veldig stor? Kan man ha den ute i vogna liksom?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. mars 2010 #14 Skrevet 13. mars 2010 Har super nova og kan anbefale denne. Har brukt den i halvannet år. Gir lite støy og du kan stille inn volum og sensibilitet. At man også kan se gradene er gull verdt. Vi har soverom langt unna barnerommene, så kommer til å kjøpe et ekstra sett til den nye babyen som kommer :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. mars 2010 #15 Skrevet 14. mars 2010 du kan fint ha den i vogna:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå