Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 jeg og ei venninne begynte å utforske litt i fylla...var veldig spennende og godt, men vil nok aldri gjøre det igjen. er på ingen måte bifil....saken er bare at jeg ikke liker å skjule ting for min samboer, men er så usikker på om jeg skal fortelle han det?? ville dere reagert på samme måte som hvis en har sex med motsatt kjønn? jeg har vært utro det vet jeg, men hadde det ikke vært verre om det var med en annen mann? er bare så redd for at han skal gå fra meg...men må nok si det snart. føler meg som en dritt som holder ting hemmelig for han.
tøysesara Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hei prøv å tenke den tanken lenge,om min samboer skulle ha vært utro. Å har kommet frem til at hadde ikke tatt det så ille opp om han hadde gjort det med samme skjønn. Hadde nok bitt rasende og fortvila om det hadde vært en annen jente. nå kjenner jeg ingen av dere, men tror nok ikke det er så ille å gi beskjed. Det vill iværtfall gi deg en lettere hverdag og vite at du ikke har noe å skjule. De sies at sannheten vil alltid komme frem, med tiden. Og da er det best å høre det fra den du er sammen med. Lykketil det går nok bra
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Min kjære ville ikke hatt noe imot det ihvertfall,man får ikke barn med samme kjønnet heller å vist man ikke er bifil har han ikke noe å være redd for att du gjør slikt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå