Ennai Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Har i dag vært på min andre kontroll til legen 16+5. Jeg har hele tiden vært nesten 100% overbevist over at det ikke er liv og at ting ikke står bra til der inne. Legen sjekka hjertelyd uten at jeg spurte eller hadde nevnt mine bekymringer til han! Og det er liv!! Hjertet slo som bare det! Ble så glad over å få det første livstegn fra lillegull at jeg lå å stortuta på benken ^^, Nydeligste lyden jeg har hørt noen gang Jeg har ikke følt meg gravid i det heletatt (trass MANGE sympt.) før i dag. For en fryd! Jeg er virkelig gravid!! :D Måtte bare få det ut hvis ikke så sprekker jeg
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 ahh så gøy da, kjempe bra at legen sjekka hjerte og slikt da;)
Løvinna30 Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 hihi er det ikke gøy? Gratulerer så masse. Vi er nesten like langt på vei vi
Reflexia Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 morro!! gratulerer og lykke til framover.. ligger ganske likt vi to..jeg er 16+6 idag=) termin 7 august
Ennai Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Det var utrolig gøy å høre hjertet til den lille Skrev litt feil i går ser jeg.. Er 17+0 i dag Tok litt feil av ukedag XD Samboern ble misunnelig når jeg fortalte at jeg hadde hørt hjertelyd. Han angra litt på at han ikke ble med til legen for å si det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå