idamor & lykketrollene Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 har ikke hatt på bagdelen så lenge,så er første gang jeg skal slå den sammen og ha den med i bilen i dag.. må jeg ta av bagen for å slå den sammen? og hvordan i huleste får jeg av bagen?? regner med at jeg skal trykke inn en knapp på hver side,men det går jo ikke...den sitter jo fast..sitter den like godt hos dere,eller gjør jeg noe veledig feil her??uffameg..
Ophelia & Jr. Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Stemmer at du må ta av baggen for å slå sammen vogna, og at det er noe du skal trykke på. En stund siden vi har hatt bag, så husker ikke helt, men se http://www.buggy.de/fileadmin/user_upload/service/anleitungen/Quickfix_0908.pdf Er bruksanvisning på norsk der, men vill paginering, så du må lete litt for å finne de riktige sidetallene...
neekap Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 er det ikke de røde knappene du må trykke inn da..? så må du trykke inn begge samtidig og liksom dra opp vogna litt synes jeg å huske...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå