Gå til innhold

Orgasme under sex - Fra anonymforumet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt problemer med å komme med mindre jeg hjelper meg selv når jeg har sex med en mann, og har trodd det har hatt med at jeg aldri har vært i forhold.

Så traff jeg en fyr på byen for et par uker siden, og han dro meg med hjem. Og, vel, jeg angret allerede på vei inn døra, for jeg tenkte det skulle bli kjipt og teit. Men så skjedde det utrolige. Mannen spilte meg som et instrument. Det virket som om han hadde full kontroll på alt han gjorde, og hver gang jeg mistet fokus, snudde han på meg eller tvang meg til å jobbe på en annen måte. Han bare beveget seg rundt på ryggen, sittende, stående og løftet på eller dirigerte meg. Han brukte penis på en veldig spesiell måte også, som om han bare tenkte på hvordan jeg følte det. Jeg mistet hodet fullstendig, så vidt jeg kan huske, men jeg tror han var tilstede hele tiden.

Er det bare meg som har vært uheldig med sex-partnere før, eller var han uvanlig flink?

Har veldig lyst til å møte ham igjen, men han var liksom så flink at jeg lurer på hvor mye sex han egentlig har og med hvor mange.

Dessuten kom han ikke selv, jeg tror han kontrollerte det slik, uten at jeg vet hvorfor (kanskje han var redd for å gjøre meg gravid?), men det gjør at jeg lurer på om jeg suger max i senga, så jeg føler meg fryktelig sjenert.

Anonym

[svar på dette innlegget]

Sv: Orgasme mens du har sex... NYTT 14:45 23.02.2010

Kan noen si noe om dette, vær så snill. Jeg er for sjenert til å legge det på Skravlesiden. Kanskje noen kunne flytte det dit for meg? Jeg vil så gjerne vite hva som er normalt?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være en blanding av alt. Han har sikkert øvd seg en del, de fleste må øve for å bli gode :)

Du har kanskje vært uheldig, men fant rett mann nå.

Er vel ikke uvanlig at noen er god i senga og denne noen får kanskje litt kick utav å gjøre andre (les deg i dette tilfelle) glad ;)

Utrolig fint at du fikk oppleve litt real ordentlig sex med orgasme i allefall. Tenk om du hadde gått gjennom livet uten denne opplevelsen..(kjedelig ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...