Gå til innhold

Konstant trøtt?!!


ver88

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag 12 dager til termin- Er i fin form men jeg er så utrolig trøtt hele tiden. Trenger mye søvn. Selv om eg kanskje ikke sover så godt så sover jeg lenge og mye. Noen som kjenner seg igjen?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!!!!!!!!! Dette er omtrent akkurat slik jeg har det! Jeg sover riktignok ikke så mye, men de nettene jeg sover rundt og får endel timer søvn, klarer jeg tydeligvis likevel ikke å "ta igjen" det tapte. Dermed går jeg konstant rundt i en tåke, trøtt og sliten og uopplagt. Går ut over konsentrasjonen også nå, så mannen begynner også å bli ganske lei nå.. hehe.. ;)

 

Men har bare drøye 2 uker igjen til termin, så nå kan ingenting ta fra meg humøret og motet! Hehe. Klar for å bli ferdig nå ja!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også, men jeg sliter med lav blodprosent og har hatt en del og stri med de siste mndene, januar ble jeg operert for blindtarmbetennelse, og etter operasjonen så fikk jeg infeksjon, føler at trøttheten fortsatt sitter igjen derfra og at jeg aldri kommer meg.

I tillegg har jeg masse vann i kroppen. Det viktigste tror jeg er at man bare skal sove når man trenger det. Jeg sovner titt og ofte på sofaen på dagen og kvelden, tror samboer er litt lei over at jeg alltid sovner mens vi ser på film. Har 6 dager igjen til termin så jeg håper det skjer noe snart! Kanskje jeg blir mer uthvilt av å få henne ut slik at ikke alt man gjør blir så tungt.

 

Prøv å sov så mye som mulig før babyen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...