Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har alltid hatt problemer med å komme med mindre jeg hjelper meg selv når jeg har sex med en mann, og har trodd det har hatt med at jeg aldri har vært i forhold. Så traff jeg en fyr på byen for et par uker siden, og han dro meg med hjem. Og, vel, jeg angret allerede på vei inn døra, for jeg tenkte det skulle bli kjipt og teit. Men så skjedde det utrolige. Mannen spilte meg som et instrument. Det virket som om han hadde full kontroll på alt han gjorde, og hver gang jeg mistet fokus, snudde han på meg eller tvang meg til å jobbe på en annen måte. Han bare beveget seg rundt på ryggen, sittende, stående og løftet på eller dirigerte meg. Han brukte penis på en veldig spesiell måte også, som om han bare tenkte på hvordan jeg følte det. Jeg mistet hodet fullstendig, så vidt jeg kan huske, men jeg tror han var tilstede hele tiden. Er det bare meg som har vært uheldig med sex-partnere før, eller var han uvanlig flink? Har veldig lyst til å møte ham igjen, men han var liksom så flink at jeg lurer på hvor mye sex han egentlig har og med hvor mange. Dessuten kom han ikke selv, jeg tror han kontrollerte det slik, uten at jeg vet hvorfor (kanskje han var redd for å gjøre meg gravid?), men det gjør at jeg lurer på om jeg suger max i senga, så jeg føler meg fryktelig sjenert.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Kan noen si noe om dette, vær så snill. Jeg er for sjenert til å legge det på Skravlesiden. Kanskje noen kunne flytte det dit for meg? Jeg vil så gjerne vite hva som er normalt?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Tusen takk til deg som la det på Skravle.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg fikk svar på skravle: Det kan jo være en blanding av alt. Han har sikkert øvd seg en del, de fleste må øve for å bli gode Du har kanskje vært uheldig, men fant rett mann nå. Er vel ikke uvanlig at noen er god i senga og denne noen får kanskje litt kick utav å gjøre andre (les deg i dette tilfelle) glad Utrolig fint at du fikk oppleve litt real ordentlig sex med orgasme i allefall. Tenk om du hadde gått gjennom livet uten denne opplevelsen..(kjedelig ) Rampongi Tusen takk for svaret! Håper du ser dette. Ja, jeg føler meg heldig, men jeg lurer jo fælt på om han hatet det. Han har sendt meg masse SMS etterpå, og sagt han savner meg og sånt, men jeg føler liksom at det var kjedelig for ham, siden han var så veldig fokusert på meg, så nå har jeg max prestasjonsangst for å møte ham igjen. Hva gjør jeg? Instinktet mitt sier at jeg skal flykte.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Test det ut vel! Han holdt kanskje igjen for å ta det igjen senere... Min er sånn. han kan holde igjen i flere dager men når han da kmommer har jeg virkelig fått min del og han får igjen for strevet for å si det sånn. En mann som har satt seg inn i hvordan kvinner liker å bli stimulert er mer enn gjennonsnittet uselvisk!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Mange menn er utrolig utholdende i fylla, men greier ikke å komme selv. Mannen min er sånn, så vi kan holde på i timesvis om natta, og ikke avslutte det før noen timers søvn.. Høres godt ut at du endelig har funnet en som fant ut hvordan du virker! Får håpe han viser seg å være en flott mann på andre områder også, og ikke bare ute etter sex..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Har du nummeret til denne mannen? Høres fantastisk ut!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Han sender deg sms og viser interesse- ergo han er interessert, ergo suger du ikke;) Ville bare si en ting: det er så stort fokus på for tidlig sædavgang, men mange vet ikke at noen menn også sliter med forsinket sædavgang- og det har ingenting med dama å gjøre.Har opplevd en som slet med dette og dte hadde med unormalt trang forhud i oppveksten å gjøre. Første gang han hadde sex revnet forhuden og måtte sys.. Og når han da senere skulle ha sex viste det seg at litt av forhuden antakelig var blitt sydd fast i penishodet den gangen og han blødde der da forhuden endelig kom ned over hodet og hadde kjempevondt. Derfor tok det lang tid før han klarte å komme ved samleie - fordi det var litt ømt og vondt og det mentale var overspent (vi øvde som bare det og etter et halvt år kom han ca annenhver gang, etter et år hver gang). Men det er faktisk et problem for noen menn. Eller så er han bare dreven og veldig kontrollert:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 En mann som fokuserer på at du har det bra er en bra elsker. Derom er det ingen tvil. De fleste ( i hvert fall voksne) menn blir bare mer tent av å se at vi har det godt, og at vi har det godt grunnet dem. Jeg tror du har vært max uheldig med tidligere elskere. Og man kan være et råskinn i senga selv om man ikke har hatt 100 partnere:) Det det kommer an på er mannens mentale innstilling til sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå