cicamica Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21070366
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Men den er jo blitt sett på flere kjendiser. *hihi*
cicamica Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 woow.. man får respekt av en slik=) hihi
sånn ca Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Hehehehe.. jeg tenker at det må være frytelig surt å svi av 4700kr på noe barnet nekter å sitte i^^ Da hjelper det lite at mange kjendiser bruker den;P Menmen hver sin lyst^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå