Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg ønsker meg en bæresele fra barnet er nyfødt. Synes Meitai ser veldig fine ut, men ser det finnes flere forskjellige (Concerti, Babyhawk, Freehand osv.) og jeg blir ikke helt klok på hvilken type som er best. Noen med erfaring som kan gi meg gode tips eller anbefalinger?
Collette Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Har tre venninner som er veldig fornøyde med Babyhawk.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar Collette! Vet du om de har brukt den fra barnet var nyfødt?
Fifrildi Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har fått anbefalt babyhawk av venninne med bæretlydilla. Hun sier den er en fin allrounder som kan brukes fra fødsel.
LisseSandnes Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 http://titt-tei-meitai.blogspot.com/ Disse er helt fantastiske sydd til perfeksjon
Yo&La+spire Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Det avhenger mye av din kroppsfasong, hva og hvordan du liker den osv. Om du har mulighet vil eg anbefale å delta på et bæretreff, det finner du på tettinntil.no. Da kan du prøve masse forskjellig og finne din favoritt:) Ellers er det mange som er fornøyd med babyhawk. Den er plane, helt enkel og grei og ikke så dyr (iallefall ikke om du kjøper brukt). Eneste er at den ikke er sååå godt polstret, og den mangler sovehette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå