Gå til innhold

Er det ok å ta paracet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt så innmari forkjølet. Har ikke feber, men alt i kroppen verker.Har 17 dager igjen til termin og har foreløpig satt fødsel på vent. Det har jeg ikke krefter til nå! Men tror dere det er ok å ta en paracet, eller bare la det gå sin gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter veldig med bekken/rygg og fikk beskjed av min lege att jeg kunne ta inntil 4 ganger daglig altså 8stk... Jeg HATER ta tabletter, men har hatt så vondt nå att tatt ett par til kvelds, langt i fra 8syk, men greit og vite att dette ikke er noe farlig.. :o)

Skrevet

Det gjør ingenting så lenge det er paracet!! Men enn burde ikke overdrive... Hvis man klarer seg uten er jo det det beste.. Men jeg har tatt paracet under begge sv.skapa mine,di sier det går greit:)

Skrevet

Jeg har også fått beskjed fra legen om å ta paracet mot ryggsmertene mine, og jeg er 39+6 nå. Så det er helt okei :)

Skrevet

Takk for svar:) Da tar jeg meg rett og slett en paracet og kryper under dyna :D Kanskje jeg våkner opp litt kvikkere!

Skrevet

paracet er ok, men IKKE ibux!!!!! Ibux kan gi babyen jertefeil fikk jeg beskjed av legen min, så det må du unngå. Men paracet duger :)

Skrevet

Det er helt ok å ta paracet. Maksdosen er 4 gram/døgn. Men som flere nevner her, er det lurt å holde litt igjen. Men paracet er ikke farlig dersom man holder seg innenfor maksgrensen for døgnet. Ta ett par og ha god bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...