DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hallo gravidos, De ringte fra sykehuset idag, og pga. lite kapasitet i vinterferien, ble ultralyden min utsatt fra torsdag til tirsdag (om en uke). Grr.. Hadde talt ned dagene lenge nå Jaja... får smøre meg med ny tålmodighet ;o)
Vimes Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Samme som hos oss det da. Bare at vi fikk det som brev. Flyttet fra torsdag til mandag. Passet greit uansett da. Fikk kveldstime, og har snille barnevakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå