Gå til innhold

Mange her som føler seg ensomme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere ensomhetsfølelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg såå alene for tiden:( Orker snart ikke mer.

Skrevet

Ensom ja. Må bare holde ut.

Skrevet

Jeg også.. Alene og fanget i et forhold.. Eneste grunnen til at jeg står på bena er på grunn av barna. Altså så takler jeg det ikke særlig bra egentlig..

Skrevet

I går sendte jeg melding til bestevenninna mi og spurte om hun ville finne på noe en dag, komme på besøk en kveld eller noe. Fikk ikke svar engang, og hun svarte på en annen ubetydelig melding om et tv-program etterpå:/

Er det rart en føler seg ensom!:(

Drittlei av alt og alle!

HI

Skrevet

Prøver å ikke tenke for mye på det. Er det en dag ensomhetsfølelsen er ekstra stor, så holder jeg meg unna facebook og sånt, rett å slett for å ikke selvpine meg selv med at alle andre har venner og kjente. (Jeg har kun bekjente der)

Prøver å være litt sosial via div forum, det hjelper litt der og da.

Skrevet

Ensomhet er roten til alt vondt...:(

Skrevet

ja, litt. Er i fødselspermisjon, så dagene blir ganske lange. Gleder meg til å komme i jobb og treffe andre mennesker.

Skrevet

Tenk på at mange har det sånn. Til og med de som virker så supersosiale på facebook - det er en grunn til at de roper ut om hver detalj de og hver person de møter. De er nok redde for å fremstå som ensomme eller asosiale.

Facebook er farlig sånn, jeg har sluttet å bruke det, fordi det virker som et måleinstrument for hvor populære og sosiale vi er. Alle har sine ensomme perioder, og de går som regel over.

Det viktigste er å ha noe å holde på med. Bøker, nettforum, trening og familie har reddet meg ut av ensomhets-perioder. Husk at mestring (enten innen jogg eller hobby) er minst like viktig for lykken din som hvor mange venner du har.

Stor klem til dere som er deppa pga dette. Vi er mange.

Hilsen ei som bor i ei bygd der man er dømt til å føle seg ensom.

Skrevet

Dere som sier at dere er ensomme... Har dere mann og barn? Hvor gamle er barna evt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...