Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Er dere redd det kan ha skadet fosteret på noen måte? Mtp at det er ett nytt ukjent virus!? (Ikke for å skremme, bare lurer)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Jeg fikk påvist svineinfluensa i sommer da jeg var gravid omtrent i uke 30. Nå er frøet blitt 5 mnd gammel og er helt perfekt:D Jeg er ikke i det hele tatt redd for at frøet ble skadet.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Fikk svineinfluensaen i uke 12, men er ikke bekymret for at det skal ha skadet fosteret. Alt virker bra så langt Var mye mer redd for og skeptisk til å ta vaksina, og er fortsatt glad for at jeg lot være!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Hadde svineinfluensa i uke 13-15. Ble skikkelig dårlig, men så ikke på det som noe verre enn vanlig influensa. Influensa kommer hvert år og viruset er forandret fra år til år og jeg stoler på at kroppen min er frisk nok til å bekjempe både bakterier og virus slik den alltid har gjort. Nå er ikke babyen født ennå, men jeg har tro på at han er en perfekt liten krabat:-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 heia.. jeg hadde svineinluensa da jeg var 29 uker... Og alt virket tilsynelatende perfekt da babyen ble født.. Men 12 dager seinere ble babyen svak, nektet og spise og ville bare sove..Vi dro da ned til sykehuset, og etter masse undersøkelser så fant de ut at h*n hadde hatt en hjerneblødning mens h*n lå i magen, og blødningen kunne ha vært så langt tilbake som uke 27 i svangerskapet, men de kunne ikke fastslå akkuratt når.. Babyen har det greit nå, men har vært gjennom operasjon da hodet vokste for fort, og fikk satt inn dren/shunt for å drenere overflødig veske fra hodet til magen. Vi vet heller ikke hvilke skader blødningen kan ha gitt lillegull.. Kan være ingenting, men kan være mye! Så vi tar tiden til hjelp..Blir fulgt opp i team på sykehuset, pluss fysioterapeut og synspedagog da de er usikker på synet til lillegull. De kan ikke si noe om denne blødningen hadde noe med svineinfluensaen å gjøre, eller tamifluen!! men hadde svineinfluensa og han har fått en skade...(
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Hvor dårlig var du da 14.22? Det var trist å høre:( Håper alt går bra i fremtiden med babyen. Tror de at SI eller Tamiflu var årsaken, eller kan det være andre årsaker også? (Litt vanskelig å forstå hva du mente med det siste du skrev)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde det i uke 35, ble ikke særlig syk og fødte et velskapt barn 3 uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå